کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری جشنواره مطبوعات در کهگیلویه و بویراحمد

1 مهر 1393 ساعت 8:16


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه اطلاع رسانی این استان نیمه دوم مهر سال جاری در دو بخش مکتوب و مجازی برگزار می شود.mohmadpoor
کرم الله محمد پور در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: خبرنگاران این استان می توانند آثار خبری خود را از اول فروردین سال 90 تا پایان اسفند همین سال را به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان معلم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دفتر مطبوعات ارسال کنند.
وی بیان کرد: خبر، گزارش، عکس، مصاحبه و میزگرد، سرمقاله و مقاله با رویکرد نقد، تحلیل و تفسیر، تیتر، صفحه آرایی و طنز از محورهای این جشنواره بوده و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز 31 شهریور امسال است.
محمدپور اظهار کرد: تمام آثار مطبوعاتی و رسانه ای که از اول فروردین 90 تا 29 اسفند 92تولید و منتشر شده اند نیز در این جشنواره پذیرفته خواهند شد.
وی گفت: بخش ویژه این جشنواره شامل ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، عفاف و حجاب، پاکیزه نویسی زبان فارسی و شعار سال های 90، 91 و 92 که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده خواهد بود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شناسایی استعدادها و نخبگان رسانه ای، ترغیب و تشویق اهالی رسانه، تجلیل از آثار برگزیده و معرفی رسانه های برتر کهگیلویه و بویراحمد از اهداف برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های اطلاع رسانی است.
وی عنوان کرد:برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور شرکت کنندگان استانی و خارج از استان از برنامه های جنبی این جشنواره است.
45 نشریه، 38 سایت خبری فعال و بیش از 100 خبرنگار دارای کارت خبرنگاری از ارشاد در این استان مشغول به کار هستند.


کد مطلب: 64905

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/64905/برگزاری-جشنواره-مطبوعات-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1