کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفاع مقدس نماد لبیک به فرمان ولایت فقیه بود

31 شهريور 1393 ساعت 22:16


فرماندار گچساران گفت: دفاع مقدس نمادی از ایثار رادمردان و شیرزنانی بوده که در لبیک به ولایت فقیه خود در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کردند.
عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، هفته از خودگذشتگی جوانان غیور ایران زمین بوده که این هفته را به مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه گچساران تبریک می‌گویم.
فرماندار گچساران یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی سال‌های مبارزه حق علیه باطل است.
رحیمی افزود: دفاع مقدس نمادی از ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی بوده که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کرده و حماسه‌های ماندگاری بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
وی 31 شهریور ماه را بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی کرده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
اجرای ده‌ها برنامه در هفته دفاع مقدس در گچساران
رحیمی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گچساران ادامه داد: امروز در روز نخست هفته دفاع مقدس رژه هفته دفاع مقدس با حضور گردان‌های بیت المقدس، عاشورا، امام حسین (ع)، امام رضا(ع)، یگان موتورسواران و تیپ مهندسی خودرویی به منظور به نمایش گذاشتن اقتدار، توانمندی، خلاقیت و رشادت نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.
مقام عالی اجرایی گچساران، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا، اجرای پدافند غیر عامل، برگزاری نشست‌های سیاسی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اعزام راوی به مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، مساجد و پایگاه‌های بسیج، برگزاری شامگاه یاد یاران و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب،دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد.
رحیمی با اشاره به این‌که جای جای دشت‌های سوزان جنوب و بلندی‌های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد، افزود: رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی مرگ سرخ را بر ننگ سکوت ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.
وی با تأکید بر لزوم آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس بیان کرد: تربیت انسان‌های شایسته، افزایش صبر و استقامت، رسیدن به اوج عزت، اقتدار نظام و شناخت افراد خبیث و منافق از افراد مخلص و طیب از جمله ثمرات و دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.
رحیمی خاطرنشان کرد: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز بوده و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم.


کد مطلب: 64799

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/64799/دفاع-مقدس-نماد-لبیک-فرمان-ولایت-فقیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1