کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چرام

31 شهريور 1393 ساعت 21:51


77777در جلسه‌ای و با حضور خبرنگاران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در این شهرستان تشریح کرد.
سرهنگ علی اصغر نورایی نسب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس، پیشرفت و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهیدان و ازخودگذشتگی ایثارگران فداکار دانست.
ایشان دفاع مقدس را لوح زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و چراغ راه آینده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
سرهنگ نورایی نسب ایثار، ازخودگذشتگی، معنویت و فرهنگ شهادت طلبی را از برکات ۸ سال دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر نشان داده‌اند با روح وحدت و ایمان به خدا، استقامت و پایداری و پیروزی در مقابل ظلم و دشمنان تا دندان مسلح، ممکن و شدنی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در ادامه برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس را برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتوری بسیجیان و رژه اقتدار بسیجیان و نیروهای نظامی، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی، برگزاری بازی‌های بومی و محلی و برنامه‌ها و مسابقات ورزشی، نمایشگاه دفاع مقدس، شب شعر دفاع مقدس و برگزاری نشست‌های روشنگری درباره ماهواره عنوان کرد.
وی همچنین از برگزاری یادواره یاران دبستانی در آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور دانش آموزان چرامی خبر داد.


کد مطلب: 64784

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/64784/تشریح-برنامه-های-هفته-دفاع-مقدس-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1