کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیگیر حقوق باشگاه نفت گچساران هستم

1 مهر 1393 ساعت 1:33


havadaranNAFT
پیش از این در کبنااسپورت(کلیک کنید) خبری مبنی بر اینکه یک روز به پایان مهلت ارسال اسامی بازیکنان لیگ دسته اول فوتبال ایران باقی مانده و مشکلاتی برای باشگاه نفت و گاز گچساران برای تسلیم لیست بازیکنان و کادر فنی بوجود آمده منتشر شد و هواداران نفت طی نامه ای دغدغه هایشان را در این زمینه نیز اعلام کرده بودند که نماینده مردم گچساران و باشت برای حل این موضوع پیگیری هایی صورت داده و در حال رایزنی برای رفع موانع پیش آمده است.
به گزارش کبنااسپورت، غلامرضا تاجگردون جهت رفع نگرانی خیل هواداران نفت و گاز گچساران خطاب به آنان یادداشتی نوشته است که در ادامه به نقل از پرتال ارتباطات مردمی وی منتشر می گردد.

بسمه تعالی
فرماندار محترم شهرستان گچساران
کانون محترم هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران

با سلام و احترام

در پی پیگیری شما عزیزان در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز در لیگ دسته یک در سال جاری و طرح آن در رسانه ها، نکات زیر مختصراً به استحضار شما و ورزش دوستان عزیز می رسد و انتظار می رود مسئولین محترم نفت و گاز گچساران نیز در اسرع وقت نسبت به حل مشکل اقدام نمایند.

- ابتدا از تمام عزیزانی که هم اکنون و طی سنوات گذشته با زحمت فراوان نسبت به تشکیل این تیم و ارتقاء سطح آن همت گماشتند تشکر کرده و از خداوند متعال برای آنان اجر اخروی طلب دارم.

- همان طوری که مستحضرید به حکم قانون و تعهد اخلاقی شرکت نفت وظیفه خود می داند در راستای مسئولیت اجتماعی اش تلاش کرده و در حد توان در زمینه توسعه ورزش و فعالیتهای هنری، فرهنگی و ورزشی اقدام نموده و اعتبار اختصاص دهد که خوشبختانه تاکنون چنین کرده و لازم است از حسن خدمتشان تشکر کرد.

- طبیعی است آثار مثبت این مسئولیت اجتماعی می بایستی بیشتر متوجه جوانان و مردمان ساکن در مناطق نفت خیز باشد که متاسفانه به دلایلی کمتر به این موضوع توجه شده و در یکی دو سال گذشته بعضاً مورد اعتراض مردم و جوانان ورزش دوست و ورزشکار قرار گرفته است.

- با اعتراض شما عزیزان مستندات گذشته را اخذ و با مذاکره با مسئولین وزارت نفت در طی روز کاری موضوع را مورد بررسی قراردادم. اینگونه برداشت کردم که سیاست اصولی و کلی وزارت نفت منطقی و به صلاح مردم و جوانان شریف گچساران بوده که در طی چند سال گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته و با اینحال در واپسین لحظات آغاز لیگ، احساسات جوانان عزیز و بخصوص هواداران را درک نموده و این موضوع را در برنامه کاری خود بصورت ویژه قرار دادم.

- استفاده از جوانان بومی منطقه به عنوان اداء مسئولیت اجتماعی، اصل و تاکید وزارت نفت می باشد و بدین لحاظ مسئولین نفت که اهتمام جدی برای حل این مشکل نداشتند می بایستی سریعاً رفع دغدغه کنند.

- مسئولین وزارت نفت از مناطق و گچساران درخواست دارند تعهد دهند بیست تا سی درصد از بازیکنان تیم در لیگ سال جاری از فرزندان بومی و نفتی گچساران یا مناطق بوده و گچساران مشابه آبادان و یا کمتر از آن (بدلیل قدمت کمتر) باشد. این امر کمک خواهد کرد شرکت نفت گچساران به دنبال توسعه تیم های پایه بوده و هزینه ها و منابع پیش بینی شده صرف فرزندان شایسته گچسارانی شود.

- موضوع به مدیریت نفت گچساران و مناطق نفت خیز جنوب منتقل شده تا با ارسال این تعهد که به نظر من به عنوان نماینده مردم شریف گچساران و باشت به نفع فرزندان ورزشکار، ورزش دوست و جوانان عزیز خواهد بود، شاهد رفع مشکل طی یکی دو روز آینده باشیم و آینده را برای فرزندان با غیرتمان بسازیم.
وزارت نفت منتظر این اقدام می باشد و حقیر نیز خود را متعهد به پیگیری حقوق مردم در هر مقطع و شرایطی می دانم.

غلام رضا تاج گردون

رونوشت:
مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران جهت استحضار و اقدام لازم.


کد مطلب: 64777

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/64777/پیگیر-حقوق-باشگاه-نفت-گچساران-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1