کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی معاون آموزش و پرورش دهدشت

29 شهريور 1393 ساعت 14:30


ظهر امروز در مراسمی با حضور کارکنان اداری و جمعی از فرهنگیان معاون جدید آموزش ابتدایی آموزش و پرورش دهدشت معرفی شد.
سیدلطف‌الله فروزان در این مراسم دوره ابتدایی را از اساسی‌ترین و مهمترین مقاطع تحصیلی خواند و اظهار داشت: با توجه به نقش مهم دوره کودکی در شکل‌گیری شخصیت و رفتار انسان، آموزش و پرورش دوره ابتدایی از اهمیت خاصی برخوردار است.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: تحقیقات فراوان گویای این حقیقت است که شخصیت و راه و رسم زیستن یک انسان بالغ به میزان وسیعی در نخستین سال‌های زندگی وی شکل می‌گیرد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که ماهرترین و ورزیده‌ترین معلمان تعلیم و تربیت کودکان دبستانی را به عهده گیرند.
فروزان هدف از دورهِ ابتدایی را آماده‌سازی و تربیت کودکان برای کسب مهارت‌هایی چون گوش‌ دادن، خواندن، نوشتن، فکر کردن و پرورش توانایی عقلانی و ذهنی از قبیل خودآگاهی، درک صحیح مفاهیم، استدلال کردن، تلطیف عواطف، درک و فهم مبانی دینی و اعتقادی و قواعد اخلاقی، شناخت نقش و جایگاه اجتماعی خود در محاسبات با دیگران و کسب روحیه همکاری و تعاون از طریق عمل و تجربه متناسب با سن دانش آموزان این دوره عنوان کرد.
وی با اشاره به دوره خدمت معاونت گذشته آموزش و پرورش دهدشت اجرای طرح‌های مختلف و کسب رتبه‌های علمی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان در این حوزه را نماد واقعیت و تلاش‌های پیگیرانه انصاری و همکاری و همراهی سرگروه‌هایی مقتدر و وظیفه‌شناس دانست و گفت: انتظار می‌رود که معاونت جدید تمام سعی و تلاش خود را صرف پیشبرد اهداف تعیین شده نماید.
فروزان معاون جدید آموزش ابتدایی دهدشت را فردی علمی با کارنامه درخشان در زمینه‌های مختلف تحقیق و پژوهش خواند و افزود: چنانچه در طول سال گذشته موفقیتی در حوزه آموزش ابتدایی ایجاد شده، نتیجه تلاش و زحمات کارشناسان و سرگروه‌های مختلف است.
روح‌الله پناهنده دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته علوم اجتماعی و فوق لیسانس در رشته جامعه‌شناسی است که قبل از این به عنوان آموزگار و سرگروه آموزش ابتدایی مشغول خدمت بود و جایگزین مریم انصاری در معاونت آموزش ابتدایی شد.
پناهنده تعداد 22 مقاله در زمینه‌های آموزشی، علمی، تربیتی و مسائل اجتماعی در همایش‌های ملی و بین‌المللی ارائه داده است./فارس


کد مطلب: 64226

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/64226/معرفی-معاون-آموزش-پرورش-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1