کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش بزرگواری به عزل فرماندار کهگیلویه

29 شهريور 1393 ساعت 12:34


 
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس از هر مسئولی با هر خط فکری سیاسی که تنها به فکر خدمت باشد حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس در خصوص این که نسبت به عزل فرماندار گذشته و نصب فرماندار کنونی شهرستان کهگیلویه چه نظری دارید، اظهار کرد: بنا ندارم که به صورت مصداقی در این خصوص سخن بگویم اما در کل از هر مسئولی با هر خط فکری که تنها به فکر خدمت باشد نهایت حمایت و پشتیبانی را خواهم داشت.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: همه در این دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عینه مشاهده کردند که ما در حوزه انتخابیه خود در چینش‌ها خط و ربط سیاسی را ملاک قرار ندادیم و عده بسیاری از مسئولان در حوزه انتخابیه حتی از جریان سیاسی غیر همسو با ما گزینش و انتخاب شدند.
حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه گفت: تعداد زیادی از مدیران حتی در دوره‌ای که دولت طرز تفکری دیگر داشت از جریان مقابل چینش شدند و برای ما تنها توانمندی ملاک بود.
وی با بیان این که فرماندار خوب کسی است که مشکلات را به خوبی رصد کند و برای رفع آن‌ها رایزنی و چانه‌زنی با مسئولان بالادستی در استان داشته باشد، تصریح کرد: از هر مسئولی با هر گرایش و سلیقه سیاسی که تنها به فکر خدمت به مردم و به دور از سیاسی‌کاری باشد حمایت می‌کنم.
انتهای پیام/بهنیازاده


کد مطلب: 64208

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/64208/واکنش-بزرگواری-عزل-فرماندار-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1