کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازی‌های خانگی نفت و گاز گچساران در یاسوج برگزار می‌شود

26 شهريور 1393 ساعت 18:08


.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: بازی‌های خانگی تیم فوتبال نفت گچساران تا ۱۵ آبان به دلیل آماده نبودن زمین استادیوم شهدای صنعت نفت این شهرستان در یاسوج برگزار می‌شود.
اظهار کرد: عملیات ترمیم و بهسازی زمین چمن استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران در حال حاضر در حال انجام بوده و این عملیات همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه کار ترمیم زمین چمن این استادیوم امری بسیار ضروری بود، افزود: ترمیم زمین این استادیوم به طور قطع نقش و تأثیر بسزایی در عملکرد تیم می‌تواند داشته باشد.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: کار ترمیم زمین چمن استادیوم شهدای صنعت نفت تا 15 آبان ماه ادامه دارد و به احتمال فراوان این استادیوم تا این زمان آماده می‌شود.
ملک‌زاده از برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول و جام حذفی تا زمان آماده‌شدن زمین چمن استادیوم شهدای نفت خبر داد.
وی افزود: بازی‌هایی که تا 15 آبان ماه تیم فوتبال نفت در لیگ دسته اول و جام حذفی میزبان بوده، در استادیوم تختی یا استادیوم 15 هزار نفری یاسوج برگزار می‌شود.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم در یاسوج از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم و ما انتظار داریم که هواداران ما را حمایت و تنها نگذارند.


کد مطلب: 63962

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/63962/بازی-های-خانگی-نفت-گاز-گچساران-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1