کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مصاف تیم های نوجوانان نفت و گاز گچساران-استقلال تهران

21 شهريور 1393 ساعت 12:59


.
http://gogfc.ir/media/k2/items/cache/bd9435f235cb4005045f2e6c43e9346a_L.jpg
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران ا ز دیدار این تیم باتیم فوتبال نوجوانان استقلال تهران خبرداد.
محمدرضا یزدانشناس با اعلام این خبر افزود: روز یکشنبه 23 شهریور دو تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران و استقلال در تهران به مصاف هم خواهند رفت.
یزدانشناس هدف از این بازی تدارکاتی را آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور عنوان کرد.
وی افزود: تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران از آمادگی خوبی برای شرکت در مسابقات برخوردار است و با برگزاری چند بازی تدارکاتی از پتانسیل های این تیم بیشتر نمایان خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: تمرینات تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران از تیرماه سال جاری زیر نظر" حسن کیامرثی " سرمربی با سابقه این تیم آغاز شده است.
یزدانشناس همچنین نحوه انتخاب بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران را براساس تست گیری که تیرماه امسال در میان بازیکنان بومی و غیربومی دانست.
وی بیان کرد: نوجوانان نفت امسال با برنامه و انسجام بیشتری خود را برای شرکت در مسابقات آماده کرده اند که امیدواریم با حمایت مسئولان باشگاه و رسانه های محلی و کشوری این تیم با انگیزه بیشتری روانه مسابقات شود.
گفتنی است، تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در فصل 92 لیگ برتر نوجوانان مقام چهارم این رقابت ها را کسب کرد.
به گزارش کبنااسپورت، تیم فوتبال بزرگسالان نفت نیز که خود را برای حضور در رقابتهای لیگ دسته یک کشور آماده می کند چندی پیش موفق شده بود در ورزشگاه شهید شیرودی، تیم ب بزرگسالان استقلال تهران را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.
این مسابقات دوستانه به همت پندار توفیقی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ترتیب داده شده است.


کد مطلب: 63044

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/63044/مصاف-تیم-های-نوجوانان-نفت-گاز-گچساران-استقلال-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1