کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصلاحات خاله خُرزویی در چرام

22 شهريور 1393 ساعت 1:44


فرزاد باقرزاده

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

رسم وره آزادی یا بیشه نباید کرد
یا آنکه زجانبازی اندیشه نباید کرد
چینش نیرو‌ها طی یک سال اخیر در استان و حتی کشور چندان مطلوب خواست اصلاح طلبان نبوده و نیست. البته دولت شعاری دادکه هر کس از آن تعبیری کرد و تفسیری!!.... شاید هم ما چندان معنی اعتدال را نفهمیدیم!! شاید اعتدال اینست که باید در هر دوره‌ای به یک جناح رأی داده باشی تا عدالت را بین همه جناح‌ها رعایت کرده باشی و از هر (ببخشید) آخوری نصیبی برده باشی!!!!
یا شاید هم قانون نانوشته این مملکت است که به قول عزیزی: آنان که بیشتر می‌دوند، کمتر می‌رسند و آنان که کمتر می‌دوند بیشر می‌رسند!
کس نداند کاندرین بحر عمیق
سنگریزه قدر دارد یا عقیق
با این وجود هنوز هم مشی اصلاح طلبان حقیقی واصیل می‌بایست حمایت از دولت باشد و سهمی از آن نخواهند، زیرا که دولت منتخب خود مشکلات بیشماری دارد و باید بدون هر گونه چشمداشتی به او کمک کرد و حمایتش نمود، یادمان نرود که بقایای دولت احمدی‌نژاد و یا مخالفان رأی و خواست مردم هنوز برای شکست این دولت برنامه‌ها دارند و منتظر خالی شدن سنگر حامیان دولت می‌باشند. این را هم بیاد داشته باشیم که تصمیمات افراد و گروههای جا خوش کرده در رأس قدرت استان و‌گاه در هرم اصلاحات در استان که خدا می‌داند اکثرا مصلحت اندیشانه، خویشاوند سالارانه و منفعت طلبانه می‌باشد، چندان ربطی به اصلاحات و اعتدال واقعی ندارد و باید اسم آن را حقیقتآ بخصوص در کهگیلویه و چرام اصلاحات (خاله – خُرزویی) گذاشت!!
البته آنچه که مهم‌تر از روی کار آمدن این یا آن فرد با هر سابقه‌ای در بدنه دولت و یا در مسئولیتهاست، اینست که آن‌ها اکنون با تمام توان و با صداقت کامل برای موفقیت دولت و عمل آن به شعار‌هایش تلاش کنند. نمک نشناسی است اگر در مجموعه مدیریتی دولتی برخوردار از خواست واقعی مردم باشیم و برای پیروزی آن دولت از جان مایه نگذاریم، علی الخصوص که دولتی باشد که بحق بعد از سال‌ها سعی در جمع آوری همه نیرو‌ها و توانهای این ملت زیر لوای اعتدال داشته باشد. فلذا باید به این مدیران سوار شده بر مرکب اعتدال یاد آور شد که چه خوب است قدر فرصت بدست آمده را بدانید. اعتدال واقعی را برای مردم تفسیر کنید. تا پای جان و غیرتمندانه از دولت محبوب ملت دفاع کنید. با عملکرد دقیق و ضابطه مند خویش دولت را در جهت سرافرازی در پیشگاه ملت یاری دهید. امید مردم را با احیانا رابطه بازی‌ها و پارتی بازیهای معمول که سالهاست  همچون بختکی شوم بر سر مردم استان سایه افکنده است و بخش عظیم توان مادی و معنوی استان را به هدر داده است به یأس تبدیل نکنید. نگاهی فراخ و غیر جناحی به توده مردم داشته باشید. به قصد و غرض انتخابات پیش رو و احیانآ حمایت از افراد مورد علاقه خویش معاونین و رابطین خود را بکار نگیرید. با کارکرد خویش اختلافات میان نیروهای اصلاحات در استان را ترمیم کنید. برای ماندن و بودن در پست و مقام خویش به هر قیمتی اصرار نورزید و خود را به هر قیمتی نفروشید. از بودجه بیت المال (همان که سالهاست توسط عده‌ای حیف و میل می‌شود واز آن برای دادن حتی وامی کوچک با بهره‌ای زیاد به جوانان وبیچاره گان دریغ می‌شود) سوء استفاده نکنید و برای آینده خود و اطرافیان حسابی از آن باز نکنید. ودر آخر اگر حتی تا اکنون نبوده‌اید اما من بعد در عقیده و رأی خویش هر چه که باشد ثابت قدم بمانید!
انشاءالله


کد مطلب: 63041

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/63041/اصلاحات-خاله-خ-رزویی-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1