کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زمین‌های شهرک صنعتی از غیرسرمایه‌گذار پس گرفته می‌شوند

20 شهريور 1393 ساعت 1:57


مدیر حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: زمین‌های شهرک‌های صنعتی از کسانی که اشتباهاً یا برای ساخت‌وساز شخصی به بخش صنعت و تولیدی آمده بودند، پس گرفته می‌شود.
محمد صادق محمدیاری عصر امروز در بازدید از شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی راست آزمایی برای انتخاب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی خود ندارد و در واقع مجوز واحدهای صنعتی را سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌دهد، ما وظیفه فراهم کردن زیر‌ساخت‌ها را برای استقرار سرمایه‌گذار داریم.
مدیر حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور تصریح کرد: اگر کسانی اشتباه به بخش صنعتی و سرمایه‌گذاری آمده بودند، زمین‌ها را از دست آنها آزاد سازی می‌کنیم و تحویل افراد واجد شرایط می‌شود.
محمدیاری با تأکید بر اینکه وظیفه راست آزمایی سرمایه‌گذاران بر عهده شهرک‌های صنعتی نیست و هر کسی را که سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز داد از نظر ما شایستگی سرمایه‌گذاری را دارد، گفت: 500 هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی کشور از دست برخی که کار سرمایه‌گذاری و فعالیت صنعتی را رها کرده بودند، آزاد و فسخ قرارداد شد.
این مسئول شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه ارتباط بانک‌ها با صنعتگران و سرمایه‌گذاران بر پایه تعامل و دو طرفه است، اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی تمام تلاش خود را می‌کنند که هر دو طرف به تعهداتشان عمل کنند و اگر جایی صنعتگر یا سرمایه‌گذار به تعهداتش عمل نکند، شهرک‌های صنعتی جوابگو بانک خواهد بود.
محمدیاری اضافه کرد: این اقدامات در راستای حفظ ارتباط تعاملی و همکاری بانک و صنعتگران است، چرا که در غیر اینصورت این ارتباط ادامه نمی‌یابد.
* ارتباط بین‌بانک‌ها و سرمایه‌گذاران را حفظ می‌کنیم
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی نیز در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 318 هکتار برای واگذاری به سرمایه‌گذاران آماده داریم، اظهار کرد: برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران هیچ مشکلی نداریم، بلکه زیرساخت‌های لازم در این خصوص نیز آماده است.
سهراب بنام با بیان اینکه همه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد مصمم هستند که این زمین‌ها را به سرمایه‌گذاران واگذار کنند.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به اشاره به روابط بانک‌ها با سرمایه‌گذاران، گفت: به دنبال این هستیم ارتباط تعاملی و همکاری بین بانک‌ها و سرمایه‌گذاران همچنان برقرار باشد و سرمایه‌گذارانی که برای آنها در بحث تسهیلات و بازپرداخت قسط و معوقات خود با مشکلاتی مواجه شدند، با تعامل و گفت‌وگوی دو طرفه آن را حل کنیم.
بنام با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که واحدهای تولیدی و صنعتی به چرخه تولید برگردند، اظهار داشت: از پایان سال 92 تا پایان شهریورماه 1393، پنج میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت کردیم.
وی در پایان متذکر شد: این تسهیلات در خصوص حمایت از این واحدها است.


کد مطلب: 62896

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/62896/زمین-های-شهرک-صنعتی-غیرسرمایه-گذار-گرفته-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1