کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

19 شهريور 1393 ساعت 15:27


نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: تغییرات به جهت تقویت حوزه های خدمتگزاری به مردم براساس ضرورت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.
غلام‌محمد زارعی اظهار کرد: تغییرمدیران امری معمول است و مدیران همواره در معرض ارزیابی استاندار و نمایندگان مردم هستند زیرا فلسفه وجودی مدیریت برای خدمت وایجاد رضایت مندی وهدایت امور به سمت تحقق برنامه های اجرایی مورد نیاز است.
وی عنوان کرد: تغییراتی که تاکنون صورت گرفته بصورت معمول و همانند گذشته به جهت تقویت حوزه‌های خدمت‌گزاری به مردم براساس ضرورت ادامه دارد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: امیدواریم فرصت هایی که نظام به مدیران برای خدمت مردم در عرصه های گوناگون قایل است مغتنم شمرده شود که حداکثر دستاورد را برای مردم شاهد باشیم.
وی افزود: نمایندگان مجلس علاوه بر قانون‌گذاری و نظارت مسئولیت خطیر پیگیری اولویت های حوزه انتخابی خود را عهده دار هستند.
زارعی بیان کرد: مهمترین مطالبه عمومی مردم از مدیران و نمایندگان ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده ورفع بیکاری از ساحت جامعه است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: به همین دلیل هم نمایندگان وهم دولت لازم است با هم افزایی وهمگرایی به این مطالبه عمومی توجه ویژه ای داشته باشند./تسنیم


کد مطلب: 62857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/62857/تغییر-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-ادامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1