کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

150دهیار کهگیلویه‌ای در آزمون مکاتبه شرکت کردند

19 شهريور 1393 ساعت 15:18


آزمون مکاتبه ای دهیاران با شرکت  150 دهیار از شهرستان‌های کهگیلویه،لنده و چرام  در سالن شهید مطهری دهدشت برگزار شد.
سید شرمت الله حسینی پرور در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد:برگزاری این آزمون موجب خودارزیابی دهیاران در کسب مهارتهای مختلف است.
بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: توجه ما در حوزه دهیاری‌ها به آموزش مداوم است و دهیاران و شوراهای روستایی باید تلاش کنند تا در توانمندی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود در توسعه روستاها تلاش کنند.
وی بابیان اینکه در حوزه مدیریت روستایی باید گام‌های مؤثری برداشته شود،ابراز کرد: دهیاران  روستاهای کهگیلویه تا کنون  با شرکت در دروره‌های آموزشی عمران،مالی،خدماتی و پسماند زباله که با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است شرکت کردند.
حسینی پرور بیان کرد: بعد از اتمام این دروه‌ها و برگزاری آزمون گواهی آموزشی برای دهیاران صادر گردیده است.
وی هدف از برگزاری این آزمون را توانمند‌سازی و ارتقا سطح علمی دهیاران عنوان کرد و افزود: منابع آموزشی آزمون مکاتبه ای از CD کتابخانه دیجیتال دهیاری‌ها است که شامل دو بخش است، یک بخش مقالات آموزشی 40 شماره ماهنامه دهیاری‌ها برای دهیاران حین خدمت و 5 عنوان کتب آموزشی برای دهیاران بدو خدمت است.
حسینی پرور نقش دهیاران در توسعه و آبادنی همه جانبه روستاها را بی بدیل خواند و ابراز کرد: دهیاران به عنوان مجری سیاست های دولت در روستاها هستند که باید به وظایف قانونی خود در جهت توسعه روستاها اقدام کنند.
انتهای پیام/سعادت


کد مطلب: 62853

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/62853/150دهیار-کهگیلویه-ای-آزمون-مکاتبه-شرکت-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1