کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران راه آهن تهران را شکست داد

18 شهريور 1393 ساعت 15:37

تیم فوتبال نفت در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود در اردوی آماده سازی چهارم این تیم در تهران عصر دوشنبه به مصاف راه آهن لیگ برتری رفت و با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست داد.


تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک دیدار تدارکاتی راه آهن تهران را شکست داد.
تیم فوتبال نفت در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود در اردوی آماده سازی چهارم این تیم در تهران عصر دوشنبه به مصاف راه آهن لیگ برتری رفت و با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست داد.
تیم فوتبال راه آهن تهران که در با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود در این دیدار حضور پیدا کرده بود با ارائه یک بازی قابل قبول نتوانست مقابل نفت گچساران کاری از پیش ببرد.
بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خود به میدان رفته بود هر دو گل خود را در نیمه نخست این دیدار به ثمر رساند.
در این بازی علی کریمی و فرشید علیزاده به ترتیب در دقایق 28 و 39 این بازی توانستند گلزنی کنند.
مهدی مناجاتی از بازیکنان و مربیان پیشکسوت فوتبال ایران و محمد حسین ضیایی سرمربی فصل قبل تیم فوتبال نفت گچساران و پندار توفیقی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران از نزدیک شاهد برگزاری دیدار دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و راه آهن تهران بودند.
درخشش بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در  این دیدار موجب شد تا بزرگان فوتبال ایران به تحسین این تیم در آستانه آغاز رقابت های لیگ یک و جام حذفی بپردازند.
با انجام این دیدار دومین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اردوی چهارم و پایانی آماده سازی این تیم نیز با برد به پایان رسید تا تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خود را با برای رویارویی با تیم فوتبال استقلال “ب” ساعت 16 روز سه شنبه 18 شهریور آماده سازد.
اردوی چهارم آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران روز سه شنبه پس از دیدار با تیم فوتبال استقلال “ب” به پایان خواهد رسید.


کد مطلب: 62781

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/62781/تیم-فوتبال-نفت-گاز-گچساران-راه-آهن-تهران-شکست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1