کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارات آموزش و پرورش چرام در خصوص چینش و حقوق معلمان

16 شهريور 1393 ساعت 23:37


رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت: تغییر مدیران آموزش و پرورش شهرستان چرام با مطالعه، دقیق و بدون شتاب‌زدگی انجام گرفت.
*در انتخاب مدیران فشاری را تحمل نکردم/ پست‌بندی‌ها بر اساس عدالت بود
صدرالله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در چرام با بیان اینکه هیچ گروه سیاسی یا اشخاصی در چینش نیروها بر بنده فشار نیاوردند، اظهار کرد: در جابجایی و انتخاب مدیران و معاونین آموزش و پرورش شهرستان چرام دو ویژگی مهم را در نظر گرفتیم.azize
رئیس آموزش و پرورش چرام در ادامه این دو ویژگی را از نظر تخصص و تعهد و محبوبیت در بین فرهنگیان عنوان کرد و در ادامه گریزی به پست‌بندی فرهنگیان زد و گفت: مهمترین نکته در بحث رتبه‌ و پست‌بندی رعایت عدالت آموزشی بود که اکثر فرهنگیان از این روند راضی و خشنود بودند.
*پرداخت حقوق فوق‌العاده آموزگاران ابتدایی
عزیزی با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش شهرستان چرام، بیان  کرد: 162 مدرسه در مقاطع مختلف وجود دارد که این مدارس توسط 752 نفر متشکل از 551 نفر معلم و 201 پرسنل اداری اداره و ساماندهی می‌شوند.
این مسئول آموزشی در شهرستان چرام با بیان اینکه بازنشستگان این اداره 423 نفر است، افزود: 36 نفر از این بازنشستگان فوت کردند و همچنین فرهنگیان شهرستان چرام 21 فرهنگی و نه دانش‌آموز شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
وی گفت: پنج هزار و 200 دانش‌آموز در روزهای گذشته در مدارس این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند و در مجموع 551 معلم این دانش‌آموزان را مورد آموزش و تدریس قرار می‌دهند.
عزیری به با بیان‌ اینکه در بحث سازماندهی با مشکل خاصی نداریم، اظهار کرد: در مقطع ابتدایی پنج نفر را اعلام نیاز کردیم، بطوریکه در متوسطه اول  10 نفر نیروی مازاد داریم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام از پرداخت حقوق فوق‌العاده شغل آموزگاران مقطع ابتدایی در مهرماه سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/فاضلی


کد مطلب: 62567

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/62567/اظهارات-آموزش-پرورش-چرام-خصوص-چینش-حقوق-معلمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1