کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرانجام محل مسابقات نفت و گاز گچساران چه خواهد شد؟

13 شهريور 1393 ساعت 14:44


.varzeshgahnaft
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در حال حاضر مشکل زمین داریم و زمین استادیوم شهدای صنعت نفت هنوز برطرف نشده و این موضوع اصلی‌ترین نگرانی ما است.
عباس چمنیان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: پس از برپایی اردویی 9 روزه در اصفهان، از امروز تمرینات آماده‎‌سازی پیش از فصل خود را در گچساران ادامه دادیم.
وی بیان کرد: تاکنون تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در کارهای بدنی و تاکتیکی به آنچه که مد نظر ما بود، تا حدود بسیاری رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: آخرین اردو آماده‌سازی خود را در تهران برپا می‌کنیم.
چمنیان افزود: در این اردو 2 تا 3 بازی تدارکاتی را جهت هماهنگی بیشتر میان بازیکنان در دستور کار خود قرار داده‌ایم و پس از این اردو به گچساران برمی‌گردیم و خود را برای نخستین بازی جام حذفی آماده‌می‌کنیم.
وی با اشاره به مصاف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نفت آبادان در نخستین بازی جام حذفی، گفت: در جام حذفی نیز قرعه سختی به ما خورده و ما باید با تیم خوب نفت آبادان مسابقه بدهیم البته ما در این بازی میزبان هستیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ما در حال حاضر مشکل زمین داریم و زمین استادیوم شهدای صنعت نفت هنوز برطرف نشده و این موضوع اصلی‌ترین نگرانی ما است.
چمنیان ابراز کرد: از مسئولان نفت درخواست داریم تا در راستای آماده‌شدن این زمین هر چه سریع‌تر تلاش و این زمین را برای ما جهت ادامه تمرینات خود آماده کنند.
به گزارش کبنااسپورت، مدتی است که زمین شماره یک ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران در حال بازسازی است و چمن آن آمادگی  میزبانی از حریفان را ندارد و این در حالی است که تا شروع جام حذفی و نیز لیگ دسته یک کشور زمانی باقی نمانده  و بسیاری از هواداران این تیم نگران هستند که مسابقات ابتدایی نفت در فصل فوتبالی 93 در خارج از گچساران برگزار گردد.
باید منتظر تصمیمات مسئولین نفت و گاز و نیز مدیران ارشد گچساران در این رابطه بود.
TamrinatNaftGachsaran93 (1)


کد مطلب: 62246

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/62246/سرانجام-محل-مسابقات-نفت-گاز-گچساران-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1