کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمیته تنش‌آبی وِیژه یاسوج و مادوان تشکیل شد

9 شهريور 1393 ساعت 14:10


مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته تنش آبی به منظور مدیریت آب شرب شهرهای استان به ویژه یاسوج و مادوان تشکیل شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز سیدعلی لدنی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه پمپاژ آب شهر یاسوج برای شرایط اضطراری و تأمین آب شرب این شهر طراحی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد در بحث تامین آب شرب شهر یاسوج با هر گونه قطعی و یا افت فشار آب مقابله کنیم، گفت: در پروژه پمپاژ آب شرب شهر یاسوج با احداث هشت حلقه چاهک و نصب هشت دستگاه پمپاژ شناور مشکل افت فشار آب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را رفع می‌کنیم.
وی اضافه کرد: یک حلقه چاه در کنار ایستگاه جدید پمپاژ آب شهر یاسوج احداث شده است که به زودی وارد مدار می‌شود.
لدنی‌نژاد در ادامه از بهره‌برداری ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر یاسوج با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی خبر داد.
وی در ادامه به تنش آبی شهرهای یاسوج و مادوان اشاره کرد و ادامه داد: اطلاع‌رسانی به موقع در این خصوص انجام گرفته و با تشکیل کمیته تنش آبی و برگزاری جلسات مداوم در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت آب شرب شهرهای استان مدیریت شده است.
این مسئول تصریح کرد: پوسیدگی خطوط شبکه‌های آب مهم‌ترین دغدغه مسئولان آب و فاضلاب شهری استان است.
لدنی‌نژاد افزود: بخش زیادی از آب شرب استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وجود خطوط شبکه‌های فرسوده به هدر می‌رود.
وی اظهار کرد: اعتبارات لازم را برای بازسازی و نوسازی شبکه‌های آبرسانی فرسوده در اختیار نداریم و امیدواریم مسئولان استان در این زمینه همکاری کنند.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: گام‎‌های مثبتی برای تکمیل آبرسانی به شهر یاسوج و مادوان برداشته شده است و هر چه سریع‌تر مشکلات آب شرب مناطق مختلف یاسوج و شهر مادوان برطرف می‌شود.
وی با قدردانی از همکاری و همراهی مسئولان با آب و فاضلاب شهری گفت: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ایستگاه پمپاژ آب شرب یاسوج افتتاح شد.
ab.zaere


کد مطلب: 61716

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/61716/کمیته-تنش-آبی-و-یژه-یاسوج-مادوان-تشکیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1