کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توطئه جدید علیه بچه‌های کهگیلویه و بویراحمد

8 شهريور 1393 ساعت 16:00


 
از ابتدای هفته ی قبل تاکنون سایت انتخاب به مدیر مسئولی مصطفی فقیهی که از سایت های نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی می باشد شروع به بررسی پرونده یکی از مقامات بانکی کشور بهtaghvi نام سید حمید پورمحمدی گل سفیدی نموده است و مدعی است از عوامل اصلی فساد بانکی هستند. پورمحمدی  قبلا نیز  از سوی احمد توکلی و رسانه ها به دست داشتن در اختلاس 3 هزار میلیاردی متهم گردیده بود.
سید حمید پورمحمدی گل سفیدی زاده ی چهارمحال بختیاری در حال حاضر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور(دکتر نوبخت) می باشد که در دوران احمدی نژاد قایم مقام بانک مرکزی بوده است و در دوره سید صفدر حسینی در وزارت اقتصاد و دارایی معاون بانکی ایشان بودند.
برای بهتر دیدن تصویر بر روی آنها کلیک کنید
poormohmadi
سوای از صحت و سقم ادعاهای سایت و اینکه پورمحمدی کیست؟ و هدف سایت از چنین سناریویی کدام می باشد؟ آن چه در این پرونده زیاد به چشم می آید نام بردن از فرزندان توانمند کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با آن می باشد.
در ابتدا نام سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه به میان آمد و سایت انتخاب تیتر زد:«مدیرعامل بانک سپه در آستانه ی عزل » و سپس شروع به اتهام زنی علیه ایشان و غلام رضا تاجگردون نمود.
برای بهتر دیدن تصویر بر روی آنها کلیک کنید
tagavi
روز شنبه 93/6/8 سایت در ادامه سناریو خود تیتر اول و پیشنهادی اش را«باز هم کشف یک استعداد بانکی » گذاشت و این بار نوک اتهاماتش را به سمت سید صفدر حسینی نشانه گرفت.
برای بهتر دیدن تصویر بر روی آنها کلیک کنید
hosini
به هر حال بررسی این مسئله و راست آزمایی ان بر عهده قوه محترم قضاییه خواهد بود اما سوال آن است که چه کسی پشت این سناریو است که با چشم بستن بر فسادهای گسترده بانکی در سال های قبلی سراغ نیروهای توانمند استانی آمده است.
موضوعی که جای تامل و نگرانی بسیار دارد ان است که مبادا دست داخلی در پشت این جریان باشد و در ادامه سنت تخریب و گزارش نویسی علیه نیروهای هم استانی اینبار کسی با بزرگ نمایی و کلان نمودن این پروژه قصد زدن ریشه مدیران هم استانی را داشته باشد. مسئله ای که بارها اعتراض بزرگان استان را در پی داشته است و سبب شد  در هفته ی قبل  موسی خادمی استاندار استان نسبت به تخریب نیروهای استان واکنش نشان دهند.
اما نکته پایانی  آن است که این شخصیت ها باید تا دیر نشده نسبت به این سناریو مسئله واکنش نشان دهند و واقعیات را با مردم در میان بگذارند که طبق برخی بررسی ها پای منافع شخصی تخریب گران در میان می باشد و سکوت این بزرگواران خدای ناکرده مهر تاییدی خواهد بود بر این توطئه ی شوم.
انتهای پیام/نوروزکمایی


کد مطلب: 61627

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/61627/توطئه-جدید-علیه-بچه-های-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1