کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خوشآمدگویی از مسئولانی که به چرام نیامدند+ تصاویر

8 شهريور 1393 ساعت 1:43


در روز افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از طرح‌های شهرستان چرام، به بنرها و پارچه نوشته‌هایی برمی‌خوردیم که در استقبال و خوش آمدگویی از مدیران و کسانی بود که اصلا حضور نداشتند!
به گزارش کبنانیوز از چرام، خارج از این موضوع که این بنرها وپلاکاردها با پول بیت‌المال تهیه شده است، نکته جالب این است که پلاکاردها و دست‌نوشته‌ها برای مدیرانی نوشته شد که اصلاً به شهرستان چرام نرفتند.
این پلاکاردها و دست‌نوشته‌ها که برای خوشآمد گویی مدیران جهت حضور در آئین افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های هفته دولت نوشته شده بود که هیچ کدام از مدیران در شهرستان چرام حضور نیافتند.
تنها کسی که در این مراسم ها برای افتتاح حضور داشت، دکتر فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بود که هیچکدام از بنرها و پارچه نوشته ها در استقبال از ایشان نبود و اسمی از این مسئول در طرح ها نبود!
سفری که قرار بود با حضور استاندار همراه شود، در آخرین لحظات معاون وی جایگزین او در این سفر شد!
خبرها از لغو سفر استاندار به دلیل سفر وزیر راه و شهرسازی و وزیر ارتباطات به استان خبر میدهد ولی لغو سفر دیگر مسئولان چه توجیهی داشته و یا شهر چرام را برای تشریف فرمایی قابل ندانستند!
اسامی زیر کسانی بودند که دیروز بنرها و پارچه نوشته خوشآمد گویی به نامشان تهیه شده بود.
دکتر موسی خادمی استاندار، دکتر نوروزی معاونت برنامه ریزی استاندار، حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم در مجلس، خالوئی رئیس بانک توسعه و تعاون، جهان نژاد مدیر محترم شرکت غله و بازرگانی، صیدالی مدیرعامل شرکت گاز،  مهندس گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
chram (1) chram (2) chram (3) chram (4) chram (5) chram (6) chram (7) chram (8)
انتهای پیام/ فاضلی


کد مطلب: 61559

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/61559/خوشآمدگویی-مسئولانی-چرام-نیامدند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1