کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گرامیداشت آزاده سرافراز سرهنگ قیطاسی

8 شهريور 1393 ساعت 11:50


IMG_0643
سوم شهریور ماه مصادف با سالروز بازگشت یکی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس به میهن است. آزاده‌ای که پس از جنگ دست از آزادگی خود بر نداشت و با قلبی آزاد، زندگی‌اش را در خدمت به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وقف کرد.
به گزارش سپاه نیوز، سرهنگ پاسدار علی قیطاسی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که ۲۶ ماه از دوران جوانی خود را در بند اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق گذراند و بعد از تحمل مشقت‌های بسیار بدون کوچک‌ترین لغزشی از اعتقاد و ایمان قلبی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی، سوم شهریور ۱۳۶۹ آزادانه و سرافرازانه به میهن اسلامی ایران بازگشت.
به همین مناسبت، طی مراسمی در گچساران از این آزاده سرافراز تقدیر شد.
در این مراسم که به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت گچساران برگزار شد، حجه الاسلام کشاورزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران، حریت و آزادگی را نعمتی از سوی خداوند عنوان کرد که هر کسی توفیق آن را ندارد.
ایشان ادامه داد: آزادی قلب، روح و از آن مهم‌تر اعتقاد و ایمان انسان بسیار بالا‌تر از آزادی جسم اوست و آزادگان سرافراز با پایداری بر عقاید خود در دوران اسارت این درس مهم را برای ما به یادگار گذاشتند.
حجه الاسلام کشاورزی با گرامیداشت روز بازگشت آزاده سرافراز سرهنگ پاسدار علی قیطاسی ایشان را از گنجینه‌هایی عنوان کرد که به این راحتی‌ها بدست نیامده و جوانان باید از وجود ایشان استفاده کنند.
در پایان به رسم یادبود هدیه‌ای به ایشان اهدا شد و پس از آن ایشان به بیان خاطراتی از آن دوران، خصوصا برای جوانان پرداختند.


کد مطلب: 61269

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/61269/گرامیداشت-آزاده-سرافراز-سرهنگ-قیطاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1