کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موفقیت‌های زارع پور در آموزش و پرورش

5 شهريور 1393 ساعت 18:35


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان در برنامه‌های آموزشی و فرهنگی خبر داد.zaraapoor
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، هادی زارع‌پور در جشنواره شهید رجایی با تبریک هفته دولت و بیان خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر گفت: 26 مورد سیره عملی شهید رجایی می‌تواند سرمشق و الگویی برای همه کارمندان و مدیران در دستگاه‌های مختلف برای موفقیت در کارهای اداری باشد.
وی اظهار کرد: شهید رجایی به خرد جمعی، همکاری، تعامل و همفکری در کارهای خود اعتقاد فراوانی داشت و گروهی تشکیل داده بود که نقاط ضعف را به آن شهید والامقام گوشزد کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روحیه انتقاد‌پذیری از مهم‌ترین رویکردهای آن بزرگ‌ دولتمرد اسلامی بود.
زارع‌پور تأکید کرد: تشرع و نماز اول وقت در حوزه مذهبی و دینی از شهید رجایی یک مدیر متشرع ساخته بود با آن جمله معروف که به کار بگویید وقت نماز است نه این‌که به نماز بگویید کار دارم.
وی به دیگر روحیات آن شهید اشاره کرد و با بیان این‌که روحیه مسئولیت‌پذیری و حفظ بیت‌المال از آن شهید یک مدیر دست پاک ساخته بود، ادامه داد: ساده‌پوشی، خوشرویی و گریز از تشریفات از دیگر خصوصیات این رئیس‌جمهور شهید بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان به بیان توفیقات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته و امسال اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برتر در خصوص صیانت از حقوق شهروندی در استان و کسب مقام برتر کشور در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش استان بوده است.
کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه سوادآموزی، 12 رتبه برتر کشوری در زمینه الگوی برتر تدریس، افزایش درصد قبولی پایه سوم متوسطه با امتحانات کشوری از 56 درصد به بیش از 71 درصد و بالا کشیدن استان از رتبه‌های انتهای جدولی استان‌ها در این خصوص از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش استان در سطح کشور بود که زارع‌پور به آن‌ها اشاره کرد.
کسب رتبه برتر کشوری در صحیفه سجادیه و 25 رتبه برگزیده در این خصوص و همچنین توفیقات ورزشی دانش‌آموزان استان از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش بود که توسط مدیرکل این دستگاه در مراسم یاد شده عنوان شد.
  زارع پور مقام‌های کسب شده رابه شرح  زیر اعلام کرد:
1- کسب رتبه عالی درزمینه صیانت از حقوق شهروندی وعفاف وحجاب دربین دستگاههای اجرایی

2- کسب مقام برتر کشور ودستگاه برتر استانی درزمینه فعالیتهای فرهنگی وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی اعتیاد
3- کسب رتبه (شایسته تقدیر ویژه ) ستاد اقامه نماز دربین دستگاههای اجرایی استان
4- کسب مقام اول درزمینه تشکیل ستاد راهبردی نهضت سوادآموزی،مقام پنجم درشناسایی وتعیین وضعیت اولیاء بیسواد49-10سال ورشد 157درصدی پوشش حجم ابلاغی نسبت به سال گذشته
5- کسب 12رتبه اول تا سوم کشوری درجشنواره های مختلف درزمینه تولید محتوای الکترونیکی- الگوهای برتر تدریس و13رتبه عالی وبرتر و4رتبه برگزیده دراین خصوص توسط معلمان استان
6- افزایش درصد قبولی پایه سوم متوسطه از4/ 56به45/ 71 که آزمون آن بصورت هماهنگ کشوری برگزار می شود وافزایش میانگین نمرات دروس نهایی  انها از4 /10به2/ 11
7- کسب مقام اول رباتیک هوا وفضا بانام (هوش سفید)درمسابقات رباتیک کشور درمشهد مقدس توسط دانش آموزان شهرستان گچساران(بین 138تیم شرکت کننده)
8- کسب رتبه دوم کشوری درمسابقات علمی پایا بین دانش آموزان مدارس تیزهوشان
9- کسب رتبه اول در رشته های (مشبک کاری،داستان نویسی )ورتبه دوم نقاشی – سرود و وبلاگ نویسی درپرسش مهر ریاست جمهوری درسطح کشور
10- کسب رتبه اول دررشته های (صحیفه سجادیه،نهج البلاغه، احکام نماز، انشاء نماز) درمسابقات کشوری قرآن- نماز وعترت
11- کسب رتبه دوم در رشته احکام نماز- تفسیرقرآن کریم وکسب رتبه سوم -چهارم وپنجم حفظ قرآن - تفسیر واذان و25رتبه برگزیده در رشته های حفظ- قرائت- احکام- نهج البلاغه- صحیفه سجادیه درمسابقات کشوری
12- کسب مقام سوم تیم فوتسال ابتدایی دانش آموزان روستایی دختر درمسابقات ورزشی قهرمانی کشور
13-کسب 40رتبه دو رقمی وسه رقمی ازجمله رتبه3-14-22-57 درکنکور سراسری
14- کسب جام اخلاق مسابقات کشوری دانش آموزان دختر متوسطه اول
15- کسب مقام اول تیم فوتسال اداره کل درمسابقات جام رمضان کارکنان ادارات
16- کسب مقام ممتاز درزمینه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت
17- کسب رتبه دوم کشوری سرود همسرایان فجر توسط بانوان فرهنگی گچساران درجشنواره سرود کشوری فرهنگیان


کد مطلب: 61145

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/61145/موفقیت-های-زارع-پور-آموزش-پرورش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1