کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تورنمت چهارجانبه ماهشهر

4 شهريور 1393 ساعت 23:24


.TamrinatNaftGachsaran93 (45)
سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  از شرکت این تیم در تورنمنت چهارجانبه شهرستان ماهشهر خبرداد.
غلامعباس شریفی  با اعلام این خبر افزود: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تورنمنتی با حضور تیم های فوتبال ، استقلال اهواز، کارون اهواز ، عملیات صنعتی ماهشهر و نفت و گاز گچساران شرکت می کند.
شریفی اظهارداشت: در حال حاضر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران سه اردوی آماده سازی خود را در شهرهای شیراز ، سپیدان ، اصفهان پشت سر گذاشته و با آمادگی خوبی برای حضور در این تورنمنت تدارکاتی به ماهشهر می رود.
وی با بیان اینکه این تورنمت در روز های نه و 10 شهریور سال جاری در شهر ماهشهر برگزار خواهد شد افزود: پس از پایان این تورنمنت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای برپایی اردویی 10 روزه راهی تهران خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد:این اردو 10 روزه با هدف تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف تیم  فوتبال نفت همراه با چند بازی تدارکاتی با تیم های مطرح فوتبال کشور خواهد بود.
شریفی تصریح کرد: در حال حاضر آماده نبودن زمین چمن استادیوم شهدای نفت گچساران موجب شده تمرینات تیم فوتبال نفت گچساران در زمین چمن تختی یا به صورت برپایی اردوهای آماده سازی در شهرهای دیگر برگزار شود.
وی اظهارامیدواری کرد: با نزدیک شدن به شروع بازیهای لیگ دسته اول و جام حذفی فوتبال  رونداصلاح زمین چمن ورزشگاه نفت گچساران با سرعت بیشتری انجام شود.


کد مطلب: 61021

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/61021/حضور-تیم-فوتبال-نفت-گاز-گچساران-تورنمت-چهارجانبه-ماهشهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1