کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صعود کوهنوردان نفت گچساران به قله کاچکار ترکیه

3 شهريور 1393 ساعت 21:25



.


تعدادی از اعضای گروه کوهنوردی نفت و گاز گچساران قله کاچکار ترکیه را فتح کردند.رئیس هیئت کوهنوردی نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: این گروه متشکل از کارکنان و بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده که توانستند پس از 44 ساعت پیاده روی، قله 3921 متری کاچکار در ترکیه را فتح کنند.
امیر بهادر مردانی افزود: این گروه برای چهارمین سال پی در پی و در قالب تیم کوهنوردی نفت و گاز گچساران به قلل خارج از کشور (آرارات در ترکیه؛ آراگاتس در ارمنستان؛ کاچکار در ترکیه ) صعود کرده اند.
مردانی اظهارداشت: گروه کوهنوردی نفت و گاز گچساران در سال جاری چندین صعودی داخلی در کشور داشته است و بنابر علاقه مندی برخی از اعضای گروه با هزینه شخصی به قله کاچکار ترکیه صعود کرده ایم.
وی در ادامه با بیان اینکه رشته کوهنوردی یکی از رشته های مفرح با جذابیت های بالای طبیعی است افزود: این رشته ورزشی سن و سال نمیشناسد و کارمندان علاقمندی نفت و گاز گچساران می توانند در این رشته ورزشی عضویت پیدا کنند.
رئیس هیئت کوهنوردی نفت و گاز گچساران یادآور شد: در کلیه صعود ها ادارات امور ورزش، ترابری ، روابط عمومی ، وسایر ادارات مرتبط با شغل کوهنوردان در ایجاد شرایط هرچه بهتر صعود نقش ارزنده ای داشته اند که از همکاری همه آنها قدردانی می شود.
براساس این گزارش اعضای تیم کوهنوردی صعود کننده به قله کاچکار ترکیه عبارتند از : امیربهادر مردانی ؛ علی اکبر حافظی نیا ؛ رحیم خلیلی ؛ سید نصراله حسینی ؛ غلامرضا شعاعی ؛ صفرعلی کیامرثی ؛ علی قربانی ؛ علی مکاری مقدم ؛ محمدعلی قنواتیان و علی شیخ ممو اعضای گروه کوهنوردی صنعت نفت گچساران در این صعود حضور داشته اند.
.
 











کد مطلب: 60811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60811/صعود-کوهنوردان-نفت-گچساران-قله-کاچکار-ترکیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1