کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه آماده استقبال از دوندگان جاده ولایت

3 شهريور 1393 ساعت 20:51


با حضور فرماندار کهگیلویه ،معاون فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان وتعدادی از رؤسای ادارات ونهادهای شهرستان جلسه هماهنگی استقبال از کاروان دوندگان جاده ولایت در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت،فرماندار کهگیلویه در این جلسه با گرامیداشت هفته دولت ویاد وخاطر شهیدان رجایی وباهنر ،اظهار داشت: هر ساله کاروان دوندگان مسیر جاده ولایت از شهرستان ما می گذرد واین افتخاری است برای ما که زمانی قدوم امام رضا(ع) بر این خاک گذاشته شد.
جعفری با اشاره به اینکه در طی چند سال اخیر یک کار زیبا از طرف دوندگان خراسان رضوی شروع شده ،افزود: این مسیری را که امام رضا (ع) بعد از ورود به کشورمان از استانهای خوزستان ،کهگیلویه وبویراحمد ،فارس ،یزد،خراسان جنوبی وخراسان رضوی را طی کردند،کاروان به صورت دومیدانی طی می کنند وهمزمان با شب ولادت حضرت امام رضا(ع) وارد مشهدمقدس خواهند شد.
ابراهیم جعفری با بیان اینکه از این فرصت استفاده کنیم ویاد امام رضا (ع) را گرامی بداریم ادامه داد: احیای مسیر عبور امام رضا(ع) از شلمچه تا حرم مطهر در مشهدمقدس کار ارزنده وقابل تقدیری است که پیام های فرهنگی ومعنوی زیادی را به همراه خواهد داشت.
فرماندار کهگیلویه گفت : فردا سه شنبه ساعت 11/45 صبح با کلیه مسئولین ادارات ونهادهای شهرستان در ورودی شهر ودر جلوی پمپ بنزین الهی از دوندگان جاده ولایت استقبال خواهیم کرد.
IMG_0356 IMG_0359


کد مطلب: 60790

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60790/کهگیلویه-آماده-استقبال-دوندگان-جاده-ولایت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1