کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار جواد قوامی مدیر آبفای شهری با رسانه های چرام

3 شهريور 1393 ساعت 14:23


ghavamiمرتضی فضلی زاده-چرام
جواد قوامی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان چرام به مناسبت هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد یکساله این نهاد، نشستی با خبرنگاران گذاشت.
وی در این نشست با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با برشمردن خصوصیات اخلاقی و اجتماعی و مدیریتی این شهیدان بزرگوار، خصوصیات بارز این شهیدان را ساده زیستی و مردم داری و با مردم بودن دانست.
قوامی هفته دولت را فرصت و غنیمتی ارزشمند دانست تا مسئولان خدمات و عملکرد خود را در طول یکسال اخیر مورد ارزیابی قرار داده و از طریق رسانه‌ها در دید عموم قرار دهند.
وی با برشمردن نقش کلیدی رسانه‌ها و خبرنگاران برای پیشبرد اهداف و بیان خدمات دولت و بیان مشکلات مردم برای خدمات رسانی بهتر، از خبرنگاران خواست در این امر یاریگر ادارات خدمات مانند آبفای شهری باشند.
قوامی قبل از ارائه گزارش عملکرد یکساله این نهاد، مشکلات و موانع عمده این نهاد را کمبود بودجه، فرسوده بودن خطوط و تجهیزات این اداره دانست و در عین حال افزود: به حمداله شهرستان چرام تاکنون با مشکل کم آبی و یا قطع طولانی آب مواجه نبوده و امیدواریم به کمک مردم با صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب به مشکل کم آبی نخوریم.
قوامی یکی از مشکلات ماه‌های اخیر این اداره را سرقت درپوش‌های فاضلاب شهری دانست و گفت: امیدوارم با همکاری نیروی انتظامی و اداره آگاهی شهرستان این مشکل برطرف گردد.
این مدیر شهرستان چرام با بیان این مسئله که کمبود بودجه این اداره از طریق گرفتن مطالبات معوق از دیگر ادارات که بالغ بر ۶۵ میلیون تومان می‌باشد تا حدودی می‌تواند کاهش یابد افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری با دیگر ادارات بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مالی این اداره را برطرف کنیم.
قوامی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان چرام سپس به بیان عملکرد یکساله این اداره در شهرستان چرام پرداخت و گفت: این اداره با این مشکلات و موانع کارهای مهم و زیربنایی انجام داده است و برای اطلاع رسانی در دید عموم قرار می‌گیرد.
وی گفت: در طول یکسال اخیر ۳۰۰ انشعاب جدید به مردم واگذار گردید و ۴۰۰ کنتور نصب شده است و در طول یکسال اخیر توزیع و اصلاح شبکه به طول ۱۷۴۰ متر صورت پذیرفته و ۵۷۰ انشعاب فرسوده، به طول ۱۵۰۰ متر بازسازی شده است.
ایشان آبرسانی به مسکن مهر شهر چرام را یکی از طرح‌های مهم این اداره در یکسال اخیر برشمردند و گفتند: این آبرسانی به طول ۱۳۰۰ متر مشکل آب این طرح را برطرف کرد.
قوامی یکی دیگر از مهم‌ترین طرح‌های انجام گرفته در یک سال اخیر را که مهم و حیاتی است، شست و شوی منابع آب شهری در ۱۲ مورد دانست که این موارد برای سالم سازی آب شرب شهروندان انجام گرفته است.
پیشرفت فیزیکی ۹۵% ساختمان جدید آبفای شهری، دیگر کارهای این اداره ذر سال اخیر بوده است. بازسازی، اجرا و همسطح کردن لوله‌های آب و فاضلاب در ۲۷۰ مورد از دیگر خدمات این اداره بوده است.
قوامی در پایان گزارش خود بودجه این اداره را ۵ میلیارد ریال برای سال آینده عنوان کرد و در جمع اصحاب رسانه از بخشودگی جریمه‌های انشعابات غیرمجاز به مناسبت هفته دولت خبر داد.
ضمنا در پایان این نشست، رئیس اداره آبفای شهرستان چرام با دادن لوح تقدیری از خبرنگاران حاضر به مناسبت روز خبرنگار تقدیر و تشکر کرد.
 


کد مطلب: 60685

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60685/دیدار-جواد-قوامی-مدیر-آبفای-شهری-رسانه-های-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1