کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقبال غریبانه از افتخار آفرینان در آموزش و پرورش گچساران

2 شهريور 1393 ساعت 15:20


IMG_1664IMG-20140823-WA0034گروه سرود بانوان فرهنگی به عنوان همسرایان امور تربیتی متشکل از 30نفر از بانوان فرهنگی شهرستان گچساران توانستند در جشنواره سرود کشوری فرهنگیان رتبه دوم مسابقات را به خود اختصاص دهند.
این مسابقات از تاریخ 93/5/26 لغایت  93/6/1 در استان خراسان رضوی شهرستان نیشاپور برگزار گردید. در پایان این مسابقات فرهنگیان گچساران توانستند این مقام را کسب نمایند.
....
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دانش آموز زهره حقیقت جو در مسابقات انشای نماز کشوری که در رامسر برگزار شد توانست رتبه اول را بدست آورد.
....
به گزارش روابط عمومی این اداره گروه رباتیک هوا وفضای این شهرستان با نام هوش سفید توانست از بین 138تیم حاضر در مسابقات رباتیک کشور که در مشهد مقدس برگزار گردید. مقام اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
توضیحات کبنانیوز؛
اینها گوشه ای از افتخاراتی هست که دانش آموزان گچسارانی در این روزها به دست آورده اند ولی ظاهرا مسئولین شهرستان خصوصا آموزش و پرورش استقبالی از این گروه ها و افراد نداشته اند.
در خبری که به کبنانیوز رسیده، گروه سرود بانوان فرهنگی بدون حضور حتی یک مقام در آموزش و پرورش به نحوی کاملا غریبانه در نمازخانه این اداره مورد استقبال قرار گرفته اند.
پیگیری های کبنا حاکی از آن است رئیس سازمان آقای پورالحسینی در تهران به سر می برند ولی معاونین دیگر به خصوص آقای قربانی معاون پرورشی که مسئول مستقیم این برنامه ها می باشد در سازمان حضور داشته و به استقبال نیامدند.
این در حالیست که در استقبال از این گروه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، آقای زارعپور در ساعت یک بامداد در یاسوج حضور پیدا کردند.
کبنانیوز آمادگی دارد توضیحات و تذکرات آقای پورالحسینی که خود از مدیرانی است که دغدغه این امور را دارند، درباره سهل انگاری مقامات آموزش و پرورش گچساران را در این زمینه منتشر می نماید.
در مراسم استقبال از گروه روباتیک البته خانم قنواتیان گروه خاصی برای استقبال در روز پنجشنبه تدارک دیده بودند ولی مراسم یک روز زودتر برگزار شد و این مراسم فقط با حضور آقای سیدعبدالعظیم حسینی رئس پژوهشگرای آموزش و پرورش برگزار گردید. گروه روباتیک بیش از دومیلیون تومان به یک موسسه خیریه کودکان سرطانی هم اهدا کرده بود که جای تقدیر داشت.


کد مطلب: 60619

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60619/استقبال-غریبانه-افتخار-آفرینان-آموزش-پرورش-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1