کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت کانون هواداران نفت و گاز گچساران از تیم های ورزشی

1 شهريور 1393 ساعت 20:11


 
گروهی از جوانان گچسارانی کانونی تشکیل داده اند که وظیفه خود می داند از همه تیم های گچسارانی در مسابقات کشوری حمایت نماید.
صادق خادمی که توسط مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران(محمد نظری) بعنوان مسئول کانون هواداران این باشگاه به فدراسیون فوتبال معرفی شده است، می گوید: در دنیای امروز فوتبال به عنوان پدیده ای مطرح شده است که بر همه مسائل اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی تاثیرات خاص خود را دارد.
خادمی در مصاحبه با کبنااسپورت به نقش بی بدیل هواداران اشاره کرد و گفت: وقتی ما به هواداران یار دوازدهم می گوئیم باید ابزار حرفه ای گری را نیز در اختیار این جریان قرار داده تا به عنوان حربه ای روانی برای موفقیت های تیم های ورزشی به ویژه فوتبال استفاده گردد.
خادمی درباره کانون هواداران فوتبال گچساران گفت: این گروه از جوانان علاقه مند تشکیل شده که سال ها در میادین ورزشی برای تیم های گچسارانی خدمت کرده اند.
وی افزود: اولویت این کانون، هواداری از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بوده ولی نباید فراموش کرد گچساران در لیگ های ورزشی دیگر در سطح کشور فعالیت می کند که نیاز به حمایت دارند و ما این کار را انجام می دهیم.
صادق خادمی اعضای هیات مدیره کانون هواداران را که از سوی مدیرعامل باشگاه نفت به فدراسیون فوتبال معرفی شده است اینگونه معرفی کرد: آقایان محمد فرهنمدیان، قدرت انبازپور، مهدی مظفری، مهدی داریوش پناه، ابراهیم فکورنیک، اسماعیل میهن پرست، عباس رضائی، روح اله حسینی، عسکر نوروزی نژاد و رضا شهابی.
خادمی در پایان گفت: جهت هماهنگی بیشتر بین هواداران و لیدرها، لباس هایی مخصوص این عزیزان خریداری شده است و امیدواریم که نماینده مردم گچساران و باشت، استاندار، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، فرماندار، شهردار، شورای شهر و عامه مردم  به حمایت از کانون هواداران فوتبال گچساران بپردازند تا نام گچساران و استان بیشتر از پیش در کشور بدرخشد.
 
1 2 3 4
56 7 8 9 10


کد مطلب: 60408

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60408/حمایت-کانون-هواداران-نفت-گاز-گچساران-تیم-های-ورزشی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1