کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آتش‌سوزی قلات گناوه مهار شد

1 شهريور 1393 ساعت 8:04


فرماندار گچساران گفت: پس از 2 روز تلاش بی‌وقفه مسئولان و مردم آتش‌سوزی منطقه گردشگری قلات گناوه مهار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس ازگچساران، عبدالرحیم رحیمی دقایقی پیش طی تماسی تلفنی با دفتر خبرگزاری فارس در این شهرستان، اظهار کرد: بالاخره پس از تلاش‌های فراوان مردم و مسئولان آتش‌سوزی منطقه گردشگری  قلات گناوه مهار شد.
وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی از عصر روز چهارشنبه تاکنون بیش از سه بار در این منطقه مهار شده است، افزود: 7 صبح امروز دوباره با حضور فرماندار و مجموعه همکاران، ادارات منابع طبیعی،محیط زیست، هلال احمر، شهرداری، سپاه پاسداران، بسیج مقاومت، نیروهای مردمی گچساران، اهالی این روستا و اتومبیل نفت در صحنه آتش، ساعت 8 و 30 دقیقه امشب مهار شد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: علاوه‎ بر درختان و علفزارهای خشکیده در ادمه این آتش‎سوزی طی این 2 روز به 50 هکتار از مراتع و علفزارها خسارت وارد شده است.
رحیمی وسعت آتش‎سوزی را در مساحتی قریب به طول 3 و عرض 2 کیلومتر عنوان کرد و گفت: با توجه به تلاش فراوان همه ادارات و گروه‎های مردمی در مهار این آتش‎سوزی مراتب سپاس و قدردانی خود را به همه عزیزان اعلام می‎کنم.
به گزارش فارس منطقه گردشگری قلات گناوه با طبیعت زیبا و بکر در 15 کیلومتری شهر دوگنبدان از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر است.


کد مطلب: 60290

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60290/آتش-سوزی-قلات-گناوه-مهار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1