کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا فولادی،جعفری،خورشیدی،صابری و شریفی به افطاری نیامدند؟

31 مرداد 1393 ساعت 1:36


 
نماینده مردم گچساران و باشت درباره بزرگان سیاسی استان و کشور اظهارنظرهای مختلفی کرد.
غلامرضا تاجگردون سیدقدرت را آدمی بسیار باهوش عنوان کرد و از موحد با صفت زحمتکش و پرتلاش یاد کرد.
وی فرجی دانا را انسانی بسیار مون، کاردان، شایسته و باسواد دانست که با صداقت و شرافت کار کرد و الیته با افتخار رای عدم اعتماد از مجلس گرفت.
تاجگردون مسعود میرکاظمی را باعث افت وزارت نفت دانست.
وی درباره حاج بهرام تاجگردون گفت: او اسطوره مقاومت و مبارزه است.
تاجگردون در پاسخ به سوالی افزود: حاج بهرام را به صورت مداوم می بینم و هیچ مشکلی نداریم. و این حرف هایی که می زنند صحت ندارد و مطمئنم حاج بهرام سه چهار سال است که آقای کفائی را ندیده است.
وی درباره تغییرات در دفتر ارتباط مردمی اش گفت: آقای ملکپور را من بسیار راغب بودم که بمانند ولی مشکلات بیماری ایشان مانع بود و ایشان این اواخر عاجزانه درخواست داشتند نباشد. آقای دشتی آدم کاری و مردمی است که بعد از چندین بار که درخواست ما را رد نمودند با زور ایشان را آوردیم.
تاجگردون درباره افطاری تهران گفت: من به همه زنگ نزدم و فقط به عده خاصی زنگ زدم(به شوخی) به کاندیدای رقبایم منظورم است. آقای جعفری اس ام اس داد و گفت فشارم افتاده است. آقای فولادی را زنگ زدم گفتند در اهواز هستند. آقای صابری که دوست خوب ما هستند به همراه برادرش مشهد بودند و معذرت خواهی کرد. شریفی که پسرعمه ی من است و حتی به برادرم هم زنگ نزدم که بیاید. شهرام رفیق من است. دنبال کاندیداتراشی نباشید که اینها هیچ کدام کاندیدا نمی شوند. آقای خورشیدی را من ارتباط چندانی ندارم و زنگ نزدم و لی دوستان حتما زنگ زده اند. ما 300 نفر را دعوت کردیم 450 نفر آمدند.
وی از روزنامه نگاران خواست از تحلیل هائی که ذهن مردم و مدیران را از مسائل توسعه استان منحرف می کند بپرهیزند.


کد مطلب: 60131

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60131/چرا-فولادی-جعفری-خورشیدی-صابری-شریفی-افطاری-نیامدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1