کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون:بعید است و نشنیده ام باورساد برود

30 مرداد 1393 ساعت 22:41


نماینده گچساران و باشت گفت: در مورد تغییر آقای باورساد مدیرعامل شرکت نفت گچساران چیزی نشنیدم.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، غلام رضا تاجگردون عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گچساران، در پاسخ به سئوالی که آیا تغییر باورساد صحت دارد، اظهار کرد: من چیزی نشنیدم که بخواهند آقای باورساد را تغییر بدهند.
نماینده گچساران و باشت تصریح کرد: مدیریت ها همیشه هست و این افراد هستند که یکی می رود و دیگری می آید، ولی من نشنیدم که بخواهند اقای باورساد را تغییر بدهند و بعید است چنین شود.
تاجگردون به استیضاح وزیر علوم اشاره کرد و گفت: فرجی دانا انسان توانمند و شایسته  و استیضاح ایشان سیاسی بود و در بحث علمی بسیار عالی عمل کرد.
وی رضایت خود را از عملکرد فرماندار، شهردار، رییس دانشگاه آزاد و شرکت نفت گچساران اعلام کرد و گفت: نسبت به قبلی ها قوی هستند و از آنها راضی تر هستم.
نماینده گچساران و باشت در پاسخ به سوالی در خصوص مصاحبه اخیر دبیر حزب موتلفه گچساران که رحمانی در آن مصاحبه گفته بود از آقای تاجگردون چیزی جزء عزل و نصب و تبلیغات رسانه ای چیزی ندیدم، گفت: من آقای رحمانی را جز دو مرتبه دیدم شناختی از ایشان ندارم، می توانست از من سوال کند و من هم جوابش را بدهم، ولی نظرشان قابل احترام است. خودتان بروید و تحقیق کنید.
وی در ادامه در پاسخ به اظهارات دبیر حزب موتلفه گچساران، اظهار داشت:مثلا می گویند ایشان که 400 نفر در فلان دوره نماینده برده سرکار، این که افتخار محسوب نمی شود. این کجایش افتخار است نفتی که روزی یک میلوین تولید داشتیم الان نصف شده است. بعد ما بگوئیم افتخار می کنیم که در این نفت 400 نفر رفتند سر کار؟
تاجگردون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان در مورد جمع آوری دکه ها در سطح شهر چیست در این برهه زمانی که هیچ اشتغالی نیست، صلاح می دانید که این کار انجام بگیرد، گفت: من اطلاعی ندارم. این جزء حقوق عمومی است. دکه ها را نمی دانم ولی مثلا بعضی موقع می بینیم که کسانی چهار متر خیابان را اشغال می کنند، این به حق جامعه لطمه می زند ولی در مورد دکه ها من اطلاعی ندارم این را باید از شهردار یا شورا سوال کنید، شاید مجموعه مدیریت شهری به دنبال زیباسازی شهر هستند.
تاج گردون در پاسخ به این سوال که چرا دکتر "یعقوب زراعت کیش" با داشتن سابقه ریاست به عنوان رئیس دانشگاه آزاد یاسوج معرفی نشد؟ اظهار داشت: از اول قرار بود دکتر زراعت کیش رئیس شود ولی دو گروه مخالفت کردند و جلوی اجرای حکم ایشان را گرفتند؛ یک گروه دوستان اصولگرای زراعت کیش و یک گروه هم جریان بومی استان بودند و درنهایت آقای دکتر بوستانی رئیس شدند که انسان توانمندی هستند.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مبنی بر اینکه عده ای معتقدند سید "قدرت الله حسینی بحرینی" به این دلیل از شما در مصاحبه های خود حمایت کرده است که اگر شما در گچساران کاندیدا نشوید از وی حمایت کنید، نظر خود شما چیست؟گفت: خود آقای حسینی می داند که من می خواهم در گچساران کاندیدا شوم. در این زمینه دیداری با وی نداشته ام.

تاج گردون در پاسخ به این سوال که "حسینی بحرینی" گفته اند تا سرداران سپاه،لاریجانی و باهنر از شما حمایت می کنند شما در گچساران رای می آورید،نظرتان چیست؟ افزود: آقای حسینی نظر خودش را داده است ولی اگر ضعیف ترین فرد اصولگرا هم در گچساران کاندیدا شود آقای باهنر از آن فرد ضعیف حمایت می کند نه بنده.


کد مطلب: 60113

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60113/تاجگردون-بعید-نشنیده-ام-باورساد-برود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1