کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهار آتش‌سوزی در مناطق گردشگری قلات گناوه

30 مرداد 1393 ساعت 18:23


فرماندار گچساران گفت: آتش‌سوزی مناطق گردشگری دیل به همت امدادگران و مردم کاملا مهار شد.
عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز طی تماس تلفنی با کبنانیوز در این شهرستان در پاسخ به پیگیری‎های این دفتر بر اساس تماس‎های مردمی، در واکنش به برخی شایعات و پیامک‎های تلفنی مبنی‌بر اینکه منطقه گردشگری قلات گناوه از شب گذشته در حال آتش‌سوزی است و فریادرسی نیست، اظهار کرد: این آتش‌سوزی که غروب روز چهارشنبه شروع شد با تلاش ستاد بحران، مشارکت مردم و امدادگران شب گذشته خاموش شد.
وی با بیان اینکه من و همکارانم دیشب در منطقه و در حال کمک به خاموش کردن آتش بودیم، افزود: متاسفانه از 8 صبح دوباره آتش‌سوزی شروع شد و امدادگران و مردم دوباره مشغول به مهار آتش شدند که ما و همکاران نیز هم‌زمان در منطقه سیل‌زده نازمکان و رودبال مشغول باز کردن جاده‌ و در عین‎حال تلفنی مشغول پیگیری آتش‌سوزی و قطع برق مناطق و روستاها بودیم.
فرماندار گچساران از مهار کامل آتش‌سوزی خبر داد و گفت: اکنون با همت مسئولان، امدادگران و مردم طبیعت دوست، آتش‌سوزی فلات گناوه کاملا مهار شده و اکنون در حال برگشت هستیم.
وی خاطرنشان کرد: 12 هکتار از فلات منطقه گردشگری دیل در آتش سوخت.
رحیمی با بیان اینکه منطقه دیل از جمله مناطق زیبای گردشگری است، تصریح کرد: متاسفانه بی‌احتیاطی گردشگران سبب شد که تعدادی درخت و چندین هکتار زمین در این آتش‌سوزی طعمه حریق شود.
فرماندار گچساران در پایان اذعان کرد: ستاد بحران و مسئولان گچساران همیشه در همه سوانح در هر ساعتی از شبانه‌روز حضور داشته‌اند و همه تلاش خود را در راستای حفظ آرامش مردم به کار گرفته‎اند که به همه آنها نیز خداقوت می‌گویم.


کد مطلب: 60103

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/60103/مهار-آتش-سوزی-مناطق-گردشگری-قلات-گناوه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1