کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منازل شرکتی متعلق به نفت است نه ادارات!!

29 مرداد 1393 ساعت 18:15


bagheri
مدیر خدمات مهندسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: استفاده از تکنولوژی روز و پیش‌بینی برخی حوادث از جمله طوفان و بارندگی‌های فصلی می‌تواند به فعال‌تر شدن مدیریت بحران کمک کند.
یوسف باقری سه‌شنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل بخشداری شهر دوگنبدان برگزار شد با تأکید بر لزوم مناسب‌سازی معابر شهری دوگنبدان برای استفاده از جامعه معلولان اظهار کرد: امروز در مراسم اختتامیه آثار کانون‌های فرهنگی ـ هنری و اوقات فراغت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، خبرنگار معلولی را دیدم که چابک و سریع از پله‌های محل اختتامیه بالا می‌رفت و در همین حین به نقطه‌ای مشکل رسید و زیر لب بیان کرد کاش در این قسمت مناسب‌سازی صورت می‌گرفت.
وی با بیان اینکه جمله این معلول مرا تحت تأثیر قرار داد، افزود: امیدوارم که شهردار دوگنبدان که فردی جوان و خلاق بوده با همکاری و تعامل شورای شهر و مسئولان محلی در خصوص مناسب‌سازی معابر و محل‌های مورد استفاده معلولان در پروژه‌های آتی پیش‌بینی‌های لازم را به عمل آورد.
رئیس اداره خدمات مهندسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز کرد: در پروژه‌های عام‌المنفعه‌ای که در سطح شهر و شرکت نفت و گاز گچساران در آینده عملیاتی می‌شود، مناسب‌سازی معابر برای معلولان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
باقری با بیان اینکه مدیریت بحران گچساران باید فعال‌تر شود و اینکه ما برای استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات شرکت نفت به صورت روزانه و ماهیانه برنامه‌ریزی داریم، گفت: مدیریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در کمک‌رسانی در حوادث غیرمترقبه و ناگوار احساس وظیفه کرده و انتظار می‌رود درخواست و توقع ادارات و نهادها از شرکت نفت با پیش‌بینی این‌گونه حوادث منطقی‌تر و با برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دارای اسناسنامه و قوانین خاصی است، یادآور شد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تا حد امکان و توانایی، نهایت همکاری و تعامل را با دیگر ادارات و نهادها دارد اما در مواردی به دلیل قوانین و اساسنامه خاص خود امکان کمک و همکاری کمتری دارد.
باقری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیریت نفت ضمن توجه ویژه به مردم در قبال این شرکت نیز وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهد، عنوان کرد: مدیریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران طی یکسال گذشته نگاه و مساعدت ویژه‌ای در خصوص پروژه‌های حوزه شهری دوگنبدان داشته است.
وی با اشاره به واگذاری برخی منازل سامانی گفت: با توجه به عملیاتی بودن و پراکندگی جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران، همچنین دامنه کاری و نوع فعالیت بعضی کارکنان این شرکت به صورت اقماری و لزوم ایجاد آسایش و امنیت همکاران، این شرکت نسبت به واگذاری منازل مسکونی به کارکنان خود اقدام می‌کند.
مدیر خدمات مهندسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به این امر انتظار می‌رود توقع و درخواست سازمان‌ها و ادارات بیرونی در خصوص واگذاری منازل شرکت نفت منطقی‌تر باشد. واگذاری این منازل نیز در حیطه وظایف هیئت مدیره شرکت ملی نفت بوده و این منازل برای واگذاری به کارکنان شرکت نفت احداث شده است.
باقری ادامه داد: درخواست‌های ادارات و نهادها از شرکت باید به‌ گونه‌ای باشد که ما نیز توان انجام آن را داشته باشیم.
باقری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با استفاده از تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته از جمله سیستم‌های هواشناسی، پیش‌بینی برخی حوادث از جمله طوفان و بارندگی‌های فصلی، مدیریت بحران با برنامه‌ریزی دقیق‌تر امکان خدمات‌دهی و کمک‌رسانی بهتری را داشته باشد.
باقری یادآور شد: شرکت بهره‌بردای نفت و گاز گچساران در طرح‌های مشارکتی با دیگر نهادها و سازمان‌ها نیز همکاری و تعامل ویژه‌ای داشته که می‌توان به همکاری و تعامل ویژه با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در ایجاد کمربند سبز اشاره کرد.
باقری خاطرنشان کرد: شرکت ملی نفت وظیفه واگذاری منازل سازمانی به کارکنان خود را دارد و در غیر این صورت مورد بازرسی و بازپرسی سازمان‌های ناظر قرار می‌گیرد.
گفتنی است در این مراسم  که چند نفر از جامعه نابینایان گچسارانی حضور داشتند، افزون بر 30 میلیون ریال برای جراحی عمل چشم یکی از نابینایان گچسارانی جمع‌آوری شد که پنج میلیون ریال این مبلغ توسط مدیر خدمات مهندسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پرداخت شد./فارس


کد مطلب: 59974

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/59974/منازل-شرکتی-متعلق-نفت-نه-ادارات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1