کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مسئولان از پروژه رینگ مخازن دوگنبدان

29 مرداد 1393 ساعت 8:33


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از بازدید مسئولان کشوری و استانی از مخازن آب در دست بهره‌برداری و پروژه رینگ مخازن شهر دوگنبدان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز علی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تشریح سفر معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در این بازدید قانع معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، روستایی، آب منطقه‌ای و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، روستایی و آب منطقه‌ای استان از پروژه رینگ مخازن شهر دوگنبدان بازدید کردند.
لطفی افزود: این مسئول کشوری خواستار هرچه سریعتر اجرائی شدن طرح رینگ مخازن دوگنبدان و تله‌ متری در تأسیسات مورد نظر شد.
وی اظهار کرد: همچنین مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای از پروژه مخازن طالقانی و دانشگاه آزاد بازدید کردند و مباحثی پیرامون مسیر ارتباطی این دو پروژه انجام گرفت.
لطفی در ادامه با ارائه توضیحاتی در خصوص طرح اجرای رینگ مخازن، بیان کرد: این طرح تاپایان سال 93 اجرایی و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با هماهنگی که بین شرکت‌های آب و فاضلاب  صورت گرفته است این طرح هرچه سریعتر وارد مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: اسناد مناقصه، انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی پروژه رینگ مخازن شهر دوگنبدان ظرف یک ماه آینده از طریق آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری و عملیاتی خواهد شد.
لطفی در ادامه گفت: در این طرح مخازن 500 مترمکعبی تعادلی موجود در خط انتقال محرم به مخازن دانشگاه آزاد و پانصد دستگاه رینگ خواهد شد و حدود 10 کیلومتر لوله فولادی به قطر 300 میلی‌متر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 59899

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/59899/بازدید-مسئولان-پروژه-رینگ-مخازن-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1