کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جیره‌بندی آب در یاسوج طایفه‌ای نیست

28 مرداد 1393 ساعت 13:47


بعد از انتشار مطلبی با عنوان «جیره بندی یا طایفه‌بندی آب در یاسوج» روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این خبر واکنش نشان داد.
به گزارش کبنانیوز، متن کامل این جوابیه بدین شرح است:
احتراما جوابیه متن مندرج در آن سایت مبنی بر مطالبی در خصوص(جیره بندی یا طایفه بندی آب) که در تاریخ 24 /5/ 93 انتشار یافته جهت انعکاس و رویت بینندگان آن سایت ، مطالب این شرکت به حضورتان ارسال میگردد ، خواهشمند است نسبت به درج مطالب با تيتير ذيل قدام گردد.
« تلاش اداره آب و فاضلاب ياسوج، جهت خدمت رساني مطلوب به همه شهروندان ياسوجي فارغ از نگاه طایفه ای یا منطقه ای»
همانطوریکه استحضار دارید وظیفه اصلی شرکت آب و فاضلاب شهری استان در ارائه خدمات آبرسانی به مردم شریف استان بوده و مسئولین نیز بخشی از این مردم محسوب می شوند و این شرکت در حد امکان سعی بر عدم ایجاد مشکل در کل شهر را دارد وهیچ گونه فرقی از لحاظ منطقه ای و طایفه ای قائل نمی شود وجیره بندی آب نیز در کل استان وجود ندارد.
شاید مقایسه ای بین حوزه سالم آباد و راهنمایی با بعضی از محلات یا شهرکهای یاسوج یا مناطق حاشیه شهر وجود داشته باشد که  گاها از طریق رسانه های و همچنین سایت ها خبری استان مطرح و در این خصوص قابل توضیح می باشد که بخشی از آب حوزه سالم آباد و راهنمایی از چشمه های ابشار بوده که مداوم و پایدار می باشد و ارتباطی با قطع و یا نوسانات برقی ندارد و هدر روی آب با توجه به تخلفات و ساخت ساز های کمتر قابل مقایسه با حاشیه شهر نمی باشد.
ضمنا شهرک سازی در یاسوج و مهاجرت پذیری در چند سال اخیر و عدم رعایت الگوی مصرف و وجود انشعابات غیر مجاز ، باعث هدر روی آب شرب و افت فشار آب در بعضی از مناطق شده که با همکاری ورعایت مردم و برخورد قاطع قانونی این مشکل مرتفع خواهد شد.
مجدداتاکید می گردد که با توجه به محدودیت مخازن و منابع تولید و افزایش حایشه نشینی در شهر یاسوج نیاز به رعایت مشترکین مبنی بر مصرف بهینه آب و عدم نصب انشعابات غیر مجاز وجمع آوری آنها می باشد.
باتشکر
روابط عمومی آبفا شهری استان


کد مطلب: 59833

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/59833/جیره-بندی-آب-یاسوج-طایفه-ای-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1