کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرنوشت شوم فوتبال یاسوج دامن اعضای شورا را می‌گیرد

27 مرداد 1393 ساعت 11:48


 
پیشکسوت فوتبال و مربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان آنچه که به سر تیم فوتبال شهرداری یاسوج رفت و اعضای شورا دخالت مستقیم در آن داشتند، گفت: مردم یاسوج در انتخابات‌ آینده جواب قاطعی به اعضای کنونی شورای شهر می‌دهند.
سرتیپ طاهری با بیان این که تیم فوتبال شهرداری یاسوج آبروی ورزش در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود، اظهار کرد: چه افتخاراتی که این تیم در سال‌های اخیر کسب نکرد.
وی گفت: شهر یاسوج را همه با نام لرستان و چهارمحال و بختیاری می‌شناختند و اگر امروز این شهر به همه ایران و جهان به عنوان پایتخت طبیعی ایران معرفی شده، به واسطه هنرنمایی همین تیم فوتبال شهرداری یاسوج بوده است.
مربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه گفت: اگر روزی من و امثال من را از تیم شهرداری کنار گذاشتند، هدف طاهری و نام‌های دیگر نبود، بلکه هدف حذف کامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج بود.
طاهری گفت: همه را کنار گذاشتند و تیم را به یکی دو نفر سپردند که اصولا فوتبال یاسوج را نمی‌شناختند و سیری را طی کردند تا تیم شهرداری سقوط کند و آن‌گاه حکم انحلال آن را صادر کنند.
وی با سؤال از شهردار و مجموعه شورای اسلامی که پس از انحلال تیم چه کار شاقی برای این شهر کرده‌اید، گفت: قرار بود که با انحلال تیم شهرداری حقوق کارگران را به موقع بپردازید، اما کارگران شهرداری امروز چیز دیگری می‌گویند.
پیشکسوت فوتبال شهر یاسوج گفت: در همه میتینگ‌های انتخاباتی خانه به خانه با نام تیم فوتبال شهرداری توجه مردم را به خود جلب می‌کردید و در هر مراسم و برنامه‌ای یکی از اهداف خود را تقویت این تیم بیان می‌کردید، اما چرا خلف وعده کردید و جوانان را سر کار گذاشتید.
طاهری گفت: آیا درست است که رأی جوانان را با نام تیم شهرداری یاسوج بگیرید و پس از این که بر مسند شورا نشستید به این جوانان پشت کنید.
مربی سابق تیم شهرداری یاسوج با ذکر این سخن که دنیا به آخر نرسیده و باز هم کار شورای اسلامی کنونی به مردم خواهد رسید، گفت: این عده شک نکنند که مردم در انتخابات آینده جواب قاطعی به آن‌ها خواهند داد و خواهند فهمید که رأی علاقه‌مندان به فوتبال تا چه اندازه در سرنوشت سیاسی آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.
طاهری افزود: البته جامعه ورزش و پیشکسوتان هم ساکت نخواهند نشست و به روشنگری خود در جامعه ادامه خواهند داد تا این عده بفهمند که باید به رأی و عقیده و تفکر مردم احترام گذاشت.


کد مطلب: 59732

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/59732/سرنوشت-شوم-فوتبال-یاسوج-دامن-اعضای-شورا-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1