کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

25 مرداد 1393 ساعت 19:09


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک تن و ۸۶۶ کیلو مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۴ درصد افزایش داشته است.
سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک بوده که بیشتر در محور یاسوج- اصفهان کشف و معمولاً به مقصد استان های مرکزی کشور حمل می شد.
وی بیان کرد: در این مدت 23 باند تهیه و توزیع و قاچاق مواد مخدر متلاشی و 82 خودرو نیز در این رابطه توقیف شده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشف 109 کیلو تریاک در چند روز اخیر، خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد قاچاقچیان در این مدت برای حمل مواد افیونی بیشتر از خودروهای سواری استفاده کرده اند.
غلامزاده ضمن هشدار به سوداگران مرگ، تأکید کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس تمامی محورهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان ناامن تر می شود.
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر و کشف 90 کیلو گرم تریاک از این زوج جوان خبر داد.
غلام زاده گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر حین کنترل محور های مواصلاتی در شهرستان بویراحمد در محور یاسوج - اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو 405 مظنون شدند.
وی تصریح کرد: ماموران پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن  90 کیلوگرم تریاک را که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
رییس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این رابطه یک زوج جوان قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
 


کد مطلب: 59616

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/59616/کشف-بیش-یک-تن-مواد-مخدر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1