کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تخلف در هئیت فوتبال لنده و واکنش در یاسوج

22 مرداد 1393 ساعت 0:06


 
با انتشار خبر «معرفی رئیس هئیت فوتبال شهرستان لنده» پرویز موسوی در جمع خبرنگاران انتصاب یوسفی را به عنوان رئیس هئیت فوتبال لنده غیرقانونی دانست.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نظر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس قانونی هیئت فوتبال این شهرستان ذاکری است.
سید پرویز موسوی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به قوانین عزل و نصب در فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استانی اظهار کرد: در همه جای کشور عزل و نصب‌ها قانون و مقرراتی دارد که در فوتبال هم قانون حکم می‌کند چه کسی باید مسئول باشد.
وی ادامه داد: خبری امروز از لنده شنیدیم که مدیر محترم ورزش و جوانان این شهرستان فردی به نام یوسفی را به عنوان رئیس هیئت فوتبال این شهرستان معرفی کرده است که بسیار تعجب‌برانگیز بود.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شاید آقایان در ورزش و جوانان لنده به درستی با قوانین آشنا نباشند که ما این کار را سهوی می‌دانیم.
موسوی ادامه داد: آقای آبسوران را ارجاع می‌دهیم به قوانین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی آن‌جا که در بند «ب» ماده 35 از فصل نهم این گونه آمده است که «رئیس هیئت فوتبال شهرستان با پیشنهاد رئیس تربیت بدنی شهرستان و با تأیید و حکم رئیس هیئت فوتبال استان منصوب می‌شود».
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان این‌که فوتبال با سیاست هیچ‌گونه همخوانی ندارند، افزود: تا ما هستیم اجازه نمی‌دهیم که فوتبال استان سفارشی شود و نیروها را به سفارش سیاسیون بگمارند.
این مسئول در پایان گفت: با نهایت احترامی که برای رئیس ورزش و جوانان لنده داریم، برطبق قانون رئیس هیئت فوتبال آن شهرستان کماکان آقای ذاکری خواهد بود.


کد مطلب: 59313

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/59313/تخلف-هئیت-فوتبال-لنده-واکنش-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1