کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گفتمانی که شیشه انگیزه مدیران را خواهد شکست

22 مرداد 1393 ساعت 11:37


محمد ناصری

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
بعد از انتشار مطلبی با عنوان« بررسی عملکرد رئیس دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد» یکی از مخاطبان به این مطلب پاسخ داد که عیناً از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.
در پاسخ به تراوشات ذهنی جناب آقای مومنی عزیز عرض می نمایم:mohdpoor

امروز که می توانیم با اتحاد ویکپارچگی بر مشکلات فائق آییم ودست دردست مسئولان برای آبادانی استانمان بکوشیم نباید با نقدهای غیر منصفانه انگیزه ی آنها را برای فعالیت خاموش سازیم گرچه هدف ان شاء الله برای رضای خداست.

آقای موحدی پوروهمکاران وی در حوزه استانداری از باسابقه ترین وتوانمندترین مدیران استانی هستند که درکنار استاندار محترم ادای وظیفه می نمایند. گرچه هیچ کس بی عیب نیست و نقد منصفانه لازمه پیشرفت است ولی تانقد غیر منصفانه بر  نقادی منصفانه در نگاه ماارجحیت دارد چتر بی اعتمادی بر سر ما سایه خواهد انداخت.

مطمئن باشید عدم پیشرفت استان مرهون همین گفتمان بیهوده است که چون پتکی شیشه ی انگیزه ی مدیران و دلسوزان این استان را خواهد شکست. مدیرانی که می توانستند رحل اقامت در دیار دور از استان بیفکنند ولی با دلسوزی همه ی این کلامهای شیرین را به جان خریدند تا ذهن و دل خویش را در گرو خدمت به مردم دیار خویش بسپارند.

بنده در مدت  حضور این بزرگوار فقط یکبار به حضور ایشان رفتم که ایشان با سعه صدر پاسخگوی مطالبات مراجعین بودند و خستگی در نگاه ایشان مشاهده نمی شد.

انتظار این است که با یکپارچگی و اتحاد  برای دیارمان افق پیشرفت ترسیم نموده و مردم را با تدبیر امید وار نماییم ودیدگانمان  رابدور ازنگاه  قوم گرایی و عاقلانه در انتظار روزی بنشانیم که شتاب پیشرفت به ذهن و باورمان نگنجد . ان شاء الله

دل تهی کن از نگاه کینه ها                                 تا بروید در دلت اندیشه ها

در ضمیر خویش بنشان مهر را                          ایده ی مهتابی پرمهر را


کد مطلب: 59282

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/59282/گفتمانی-شیشه-انگیزه-مدیران-خواهد-شکست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1