کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیقی: انتصابات بدون ضابطه در شبکه بهداشت کهگیلویه

19 مرداد 1393 ساعت 19:10


 
حجت‌الله دبیقی ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: تلاش‌های دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان قابل تقدیر است و مردم به وضوح اثرات اجرای طرح تحول سلامت را لمس می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهرستان چرام افزود: کارهای قابل تقدیری نیز در همین رابطه در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام صورت گرفته است ولی کمبودها به حدی است که هر اندازه که کار شود باز هم جای کار هست.
وی با اشاره به خدمات دهی بیمارستان شهر دهدشت به چهار شهر اطراف آن از جمله چرام تاکید کرد: برای ارتقای شاخص‌های سلامت و نیز برقراری عدالت باید در زمینه تجهیز این بیمارستان تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.
دبیقی در ادامه با اشاره به لزوم یکسان‌سازی بدنه مدیریت شبکه‌های بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: یکی از ایرادات اساسی که به شبکه‌های بهداشت و درمان به خصوص در حوزه کهگیلویه به عنوان مرکز خدمات دهی به شهرستانی مانند چرام وجود دارد، ارتقاء بدون ضابطه پرسنل خدماتی به اداری است.
عضو شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسئله به وضوح در سطوح مختلف شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه قابل مشاهده است و هر روز شاهد این گونه ارتقاهای بی‌ضابطه هستیم.
دبیقی با بیان اینکه جریانات سیاسی در اینگونه بی‌نظمی‌ها سهم زیادی دارند، بیان کرد: ملاحظات سیاسی باعث شده نیروهای خدماتی هر روز جایگزین نیروهای اداری شوند که این موضوع چندان برای علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان خوشایند نیست.
وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی خواست تا به صورت ویژه این موضوع را بررسی کند تا بیش از این شاهد این حق‌کشی‌ها در شبکه بهداشت و درمان نباشیم.
انتهای پیام/خشت زر


کد مطلب: 59085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/59085/دبیقی-انتصابات-بدون-ضابطه-شبکه-بهداشت-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1