کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون روز خبرنگار را تبریک گفت

17 مرداد 1393 ساعت 9:05


TagardounKhabarnegarj.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، 17 مردادماه روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفته و برای خانواده بی ادعای این عرصه، آرزوی سربلندی و توفیق کرد. در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
سوگند به قلم و آنچه مي‏نويسند
هفده مردادماه یادآور شهادت خبرنگار مظلوم استاد محمود صارمی به دست کوردلان طالبان است. اين روز را می بایست در حقيقت روز پاسداشت تلاش های مجدانه و صادقانه خبرنگاران آزاده ای دانست که با توجه به رسالت خطیری که بر عهده دارند به جهت تنویر افکار عمومی و نیز براي توليد و انتشار اطلاعات و اخبار از هيچ کوششي دريغ نکرده اند و نخواهند کرد.
خبرنگاران و همچنین مسئولان رسانه ها، راویان عرصه خبر هستند که با چشمی تیزبین، گوشی شنوا و نیز زبانی گویا یک پل ارتباطی قوی بين مردم و مسئولان در انعكاس بیشتر از پیش مشكلات و انتظارات لایه های مختلف جامعه می باشند و  بی تردید توسعه و پیشرفت بخش های مختلف کشور، استان و شهرستان مرهون کوشش خبرنگاران فهیم و متعهد در انعکاس واقع بینانه و واقع گرایانه موضوعات گسترده زندگی بشری است.
بدینوسیله این روز گرامی را به همه تلاشگران متعهد عرصه اطلاع رسانی و صاحبان قلم پاک که در نهايت امانت داری، نگهبان هوشیار آگاهی و بیداری جامعه هستند تبریک عرض نموده و برای خانواده بی ادعای این عرصه، آرزوی سربلندی و توفیق دارم.
 
غلامرضا تاج گردون


کد مطلب: 58715

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/58715/تاجگردون-روز-خبرنگار-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1