کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی: دو سال سکوت کردم، داد مردم را خواهم زد

12 مرداد 1393 ساعت 19:59


در بازديد نماينده مردم شهرستان‌هاي بويراحمد ودنا به منطقه پشت‌كوه جليل فرصتی پیش آمد تا به معرفی روستایی بپردازیم که اگر بخواهیم نام دیگری برای او انتخاب کنیم اجحاف است، بدون اغراق بهشت گمشده همین روستا است.
به گزارش كبنانيوز از ياسوج، این روستا هم زیبا و هم مورد بی‌مهری قرار گرفته است، روستای در فاصله تقریباً 70کیلومتری جنوب غربی شهر یاسوج قرار گرفته به لحاظ اکولوژی طبیعتی زیبا، چشم‌نواز و دل‌انگیز دارای چشمه سارهای نشاط‌آور و مهمتر اینکه سالهای سال است دو رودخانه در اطراف این روستا مانند لالایی مادران دائماً به این روستا و مردم آن آرامش خاص بخشیده‌است.
جوانان به لحاظ تحصیلات عالیه به نسبت جمعیت اگر بگویم حائز رتبه اول در منطقه است شاید سخنی به حق گفته باشیم و گفتنی است که همه اوصاف روستا در این مقوله نمی‌گنجد باید کمک گرفت از شاعر که گفته «آب دریا را اگر چه نتوان کشید» اما متأسفانه باید گفت که سالهای سال متمادی است که مورد بی‌مهری قرار گرفته اگر بخواهیم دلیلی بر محرومیت روستا بیابید ضمن بی توجهی مسئولان- تقسیمات غیرکارشناسی و غلط خوانین قبل از انقلاب جفای آشکار بوده که انتظار می‌رود در نظام جمهوری اسلامی که خدماتش قابل وصف نیست به این روستا توجه شود.
مع الوصف گنبد سبز امام‌زاده عبداله (ع) از نوادگان امام هفتم زینت بخش روستا شده است، این روستا میدجان نام دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی در اين بازديد اظهار کرد: امروزه میزان بهره‌مندی روستاها از امکانات مختلف بهداشتی، آموزشی، راه، آب شرب بهداشتی از مهمترین شاخص های توسعه کشورها محسوب می شوند.

غلام محمد زارعی گفت: جهت گیری بودجه در سال ۹۳ در راستای توسعه مناطق روستایی و محروم کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد است.

زارعي با بیان اینکه در دو سال گذشته نمایندگی خود تلاش کردم با تعامل و همکاری با مسئولین مشکلات مردم را برطرف کنم، تاکید کرد: رفاه، آسایش، امکانات و ایجاد زیرساخت‌ها حق مردم است، در این مدت به جد پيگر محروميت‌زدايي در مناطق روستایی بودم.

نماینده بویراحمد و دنا ادامه داد: دیگر همانند سال‌های گذشته در خصوص کوتاهی‌های مسئولین سکوت نمی‌کنم و داد مردم روستای میدجان را خواهم زد.

وي تصريح كرد: شايسته نيست اين مردم كه هميشه  يار و ياور نظام بوده ودر همه صحنه‌هاي  مخصوصا در دفاع مقدس جانانه دفاع كردند و چندين شهيد و جانباز را تقديم كردند اينگونه زندگي كنند.

به گزارش کبنانیوز،  در اين سفر با پیگیری نماینده بویراحمد و دنا 100 ميليون تومان برای بازگشايي جاده‌هاي عشايري اين منطقه، مستقر شدن تانكر آبرساني امور عشاير در بين مردم زحمت كش، بهسازي راه‌هاي روستايي پشت كوه جليل  براي ملحق شدن به شهرستان بويراحمد اختصاص یافت.















انتهاي پيام/علي اكبر پاك


کد مطلب: 58109

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/58109/زارعی-دو-سال-سکوت-کردم-مردم-خواهم-زد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1