کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت نابسامان دانشکده نفت و گاز گچساران

12 مرداد 1393 ساعت 19:58


یکی از مخاطبین کبنانیوز متن زیر را به همین شکل برای این پایگاه خبری و اطلاع رسانی ارسال کرده است که از منظر شما خوانندگان گرامی می‌گذرد:
فابل توجه عزیزانی که قصد انتخاب دانشکده نفت و گاز گچساران به عنوان دانشگاه محل تحصیل خود را دارند قبل از انتخاب خواهشمند است به موارد زیر توجه فرمائید

1 - این دانشکده فاقد هر گونه آزمایشگاه می باشد و دانشجویان برای آزمایشگاه آخر ترم و بعد از امتحانات به دانشگاه یاسوج منتقل می شوند.

2- این دانشکده در حال حاضر فاقد برق مناسب جهت استفاده از سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشد و مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد کرده است.
3- این دانشکده فاقد هر گونه حصار و دیوارکشی می باشد و در بیابانی که جاده دسترسی آن کاملاً خاکی است قرار گرفته است .
4- این دانشکده فاقد خوابگاه ، امکانات رفاهی ، کتابخانه، مرکز کپی، فضای سبز ، نمازخانه،  سالن ورزشی، زمین چمن، و ... می باشد که نارضایتی دانشجویان را در دو سال گذشته در پی داشته که هیچ کدام مورد توجه قرار نگرفته است.
5- این دانشکده در سال اول مشکلاتی ساده مانند آب آشامیدنی سالم (مزه نفت دادن آب )نیز داشت که در سال دوم با قرار دادن یک آب سردکن فعلا این مشکل رفع شده است.
6- این دانشکده به علت عدم دیوارکشی محل عبور و مرور احشام و گوسفندان  و گله گوسفندان از مقابل دانشکده و چادر زدن عشایر اطراف دانشکده و حیواناتی از قبیل گربه و سگ در اطراف دانشکده(مشاهده شدن پنجه گربه در میز غذاخوری و حضور توله سگ در داخل دانشکده) دیده شده که تعجب دانشجویان را در پی داشته است.
7-  این دانشکده از نعمت گاز نیز برخوردار نیست که بتوان از بخاری به عنوان وسیله گرمایش استفاده کرد.
8- در دوسال گذشته شاهد اعتراضات دانشجویان بودیم که به آنها اشاره میکنم:
الف - تماس مکرر با خبرگزاری های استانی و کشوری از قبیل ( فارس، ایرنا، کبنانیوز، آبشارنیوز، خبرنما، عصر دنا و شبکه دنا) بودیم که مشکلات گزارش شد ولی تاکنون کاری صورت نگرفته است.
ب- حضور در فرمانداری گچساران مبنی بر اعتراض به وضع موجود دانشکده
ج- تحصن های پی در پی دانشجویان مبنی بر اعتراض به وضع موجود دانشکده چه در دمای 3 درجه سانتی گراد چه در دمای 40 درجه
و بسیاری دیگر ...
9- انصراف تعداد قابل توجهی از دانشجویان از تحصیل در این دانشکده به علت اوضاع نامناسب رفاهی در دو سال گذشته
10- مشکلات دیگری نیز هست که موارد فوق برای بیان اصل موضوع کافیست.
در آخر وظیفه خود دانستم به عنوان یک دانشجو که در این دانشکده درس میخواند شما عزیران را از وضعیت دانشکده آگاه کنم که اگر میتوانید با چنین وضعی در این دانشکده درس بخوانید این دانشکده را انتخاب کنید که فردا پشیمان نشوید چون پشیمانی سودی ندارد ...


کد مطلب: 57802

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/57802/وضعیت-نابسامان-دانشکده-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1