کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقدی بر نحوه انتشار نامه‌ای در سایت هاشمی‌رفسنجانی

9 مرداد 1393 ساعت 19:15


مصطفی جوزانی:
مطلبی که می‌خوانید از سری یادداشت‌های بینندگان کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می‌توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند. تی‌تر توسط نویسنده انتخاب شده است.
پایگاه اطلاع رسانی هاشمی هر از گاهی با  انتشار اسناد قدیمی مربوط به زمان حیات حضرت امام (ره) و دوران ریاست کارگزاران سعی بر جلب توجه در فراموشی های زمانه !!! می کند.. این خبر رسان با انتشار هر چند وقت یکبار سخنان تفسیر به رای شده حضرت امام و خوابهایی عجیب ! خبرساز می شود. این بار هم با انتشار سندی مربوط به  دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی ، مبنی بر درخواست علامه مصباح یزدی از ایشان برای تامین خرج و مخارج سفر به آمریکا جهت فعالیتهای تبلیغی ، بار دیگر برای ساعتها خبرساز شد.
البته به این مهم (سفرهای تبلیغی)  که در آن دوران حساس نیاز مبرم انقلاب اسلامی برای رهایی از تصویر سازی مخدوش  رسانه های خارجی مهم می نمو ، نمی پردازیم..
هاشمی و سایت وابسته به او در هنگام خطر با زیرکی خاصی که منحصر به رفتار وی می باشد  اقدام به انتشار این چنین اسناد و ثبت خاطرات می نمایند. ایشان که بعداز موضع گیریهای مبهم مربوط به رژیم غاصب و شعار استراتژیک مرگ بر آمریکا ، با عکس العمل شدید رهبری ، مردم و نیروهای نظام مواجه شد با انتشار این چنین خاطرات جالب که  فقط مربوط به جلسات حضرت امام و پند و اندرز ایشان با شخص هاشمی بود، سعی بر موجه نمودن حرکات و کاهش اعتراضات نماید..
ایشان همچنین بعد از اقدام قاطع و انقلابی قوه قضائیه برای پایان دادن به بحث خوسری های گذشته مهدی هاشمی ، با انتشار نامه قدیمی مربوط به دوران جنگ 8 ساله و حضور این فرزند به جبهه های حق علیه باطل همچون دیگر هموطنان دلسوزو هم سن و سالش که امری عجیب در آن دوران نبود ، سعی بر تحت تاثیر قراردادن مردم و قوه قضائیه نماید.
این بار هم رسانه ایشان بعد از روشن گریهای دلسوزانه آیت الله مصباح و هشدار ایشان مبنی بر تجدید حیات طبقه اشرافی  در پوشش دولت جدید، با انتشار در خواست ایشان از دولت وقت سازندگی برای دریافت پول جهت خرج و مخارج سفرهای مهم تبلیغی ، به اصطلاح سعی بر تخریب وجهه این عالم جلیل نماید..
شاید این جمله تکراری بیشترین کاربرد را در طول عمر سی ساله نظام داشته است(ملاک حال فعلی افراد است) . یک روز  نخست وزیری میرحسین  با اضافه شدن به کلمه امام و تبدیل به جمله (نخست وزیر امام) ، تبدیل به پستی مقدس در برهه ای از زمان می شود و روزی د یگر راس فتنه زیبنده همین شخص می شود ، یک روز دشمن هاشمی دشمن پیغمبر قلمداد و روزی دیگر ... و لذا به کار بردن لفظ دام عزه العالی توسط علامه مصباح در نامه ارسالی به رییس جمهور وقت ، اولا مربوط به حال این فرد در گذشته بود و در ثانی نشان از عمق معرفتی این علامه جلیل دارد که رئیسان جمهور نصب شده توسط ولی فقیه را، نصب توسط امام عصر می داند، دارد. حال اما در پایان سوال تعجب انگیز اینجا می باشد که چرا هاشمی تغییر را فقط برای دیگران می داند؟ چرا چرخ روزگار فقط دیگران را تغییر و وادار به موضع دوگانه می کند؟


کد مطلب: 57727

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/57727/نقدی-نحوه-انتشار-نامه-ای-هاشمی-رفسنجانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1