کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردم تخلفات بازار را به سامانه 124 گزارش دهند

9 مرداد 1393 ساعت 0:13


معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات در سطح شهر یاسوج گفت: مردم تخلفات بازار را به سامانه 124 گزارش دهند.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سالار حسین پور با اشاره به ورود خیل عظیم گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرهای یاسوج و دنا گفت: مردم و مسافرین در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را جهت بررسی از طریق سامانه 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و ادرات شهرستانی اطلاع دهند.
حسین پور افزود: در این ایام تیم های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت ویژه در حال رصد کردن شرایط بازار هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه سامانه 124 بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به گزارش ها و شکایت ها مردمی است افزود: مردم و مسافرین در این ایام نیز می توانند گزارش های خود را از تخلفات احتمالی ارائه دهند تا در اسرع  وقت به آن رسیدگی شود.
معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شرایط بازار استان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و با کسانی که سعی در ایجاد خلل و سوء استفاده احتمالی از این شرایط را داشته باشند برخورد خواهد شد.
حسین پور در ادامه افزود: هیچ گونه کمبود کالایی در بازار استان گزارش نشده است و کالا و صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد به شکلی رضایت بخش در حال خدمت رسانی به گردشگران و هم استانی ها می باشند.


کد مطلب: 57725

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/57725/مردم-تخلفات-بازار-سامانه-124-گزارش-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1