کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفاع بزرگواری از چمن/ نمایندگان مدیران کاری را حمایت کنند

6 مرداد 1393 ساعت 16:04




نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج بازدید کرد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این بازدید حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی از جمله بخش جراحی، سوختگی، مغز و اعصاب بازدید کرد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این بازدید، اظهار کرد: طرح نظام سلامت از گام‌های موثر دولت است که هدف از این طرح رضایت‌مندی و برداشتن بخشی از فشارها بر دوش مردم است.

حجت‌الاسلام بزرگواری طرح نظامت سلامت را از کارهای مهم دانست و افزود: بخشی از مشکلات سلامت و درمان مردم به زیرساخت‌های بر می‌گردد که استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود زیرساخت‌های لازم در بحث فضا و وسایل مجهز و پیشرفته پزشکی رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت و درمان از وزیران توانمند دولت تدبیر و امید است، گفت: طرح سلامت با مدیریت صحیح در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی جواب داده است که در این راستا باید از تلاش‌های دکتر چمن رئیس علوم‌پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت چشم طمعی به پست و مقام ندارد و همین دلیلی خوبی است که ایشان گام‌های موثرهای در راستای سلامت و درمان مردم بردارد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از تلاش‌های رضا چمن قدردانی کرد و تصریح کرد: رضایت‌مندی مردم از طرح سلامت نشانه کارآمدی مدیریت‌ها است و هر وقت نمایندگان مردم استان در مجلس  از آقای چمن چیزی خواستند، گفتند فقط کار، کار.

حجت‌الاسلام بزرگواری بیان کرد: نمایندگان مجلس در شورای اسلامی باید اینگونه مدیرانی را که فقط دغدغه کار و مطالبات مردم را با هر گرایش سیاسی کمک و همکاری کنند.

  در ادامه بازدید این نماینده مجلس از بیمارستان شهیدبهشتی حجت‌الاسلام بزرگواری در اتاق بستری بیمار حضور یافت و سئوالاتی را پیرامون نحوه خدمات ‌رسانی و درمان از بیماران کرد.

 bzrgvari (1) bzrgvari (2) bzrgvari (3) bzrgvari (4)


کد مطلب: 57332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/57332/دفاع-بزرگواری-چمن-نمایندگان-مدیران-کاری-حمایت-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1