کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت از مدیران استانی در دیگر استان ها

8 مرداد 1393 ساعت 13:50


512864_9kXrTCM8اخیرا برخی رسانه ها به بهانه اطلاع رسانی، تخریب چهره های استانی را آغاز کرده اند و متاسفانه برخی اهالی استان نیز با تزریق اطلاعات غلط به بیرون و پرونده سازی و... سعی در حذف مدیران استان در سطح ملی گرفته اند.
انتقاد از مدیران استانی ملی امری بسیار پسندیده و مانع استبداد فکری و عملی در آنها خواهد شد و قرار نیست چهره هم استانی ها در تهران و دیگر جاها، منزه جلوه داده شود ولی به نظر می رسد تعمدی در بمباران برخی چهره ها برای بالاکشیدن برخی دیگر وجود دارد.
آخرین نمونه از این دست در برخی خبرسازی ها برای محسن دلاویز و غلامرضا پناه و سیدکامل تقوی نژاد است. بدون اینکه بخواهیم چهره این دوستان را پاک و منزه جلوه دهیم به حمایت از این عزیزان می پردازیم.
علیمراد جعفری، عبداله صابری، غلام محمد زارع، سیدعلی محمد بزرگواری، غلامرضا تاجگردون، سیدموسی خادمی، حاج بهرام تاجگردون، سیدمحمد موحد، سیدباقر موسوی، علی مندنی پور، سیف اله جشن ساز، ساسان تاجگردون، حاج علی فولادی، سیدقدرت حسینی، محمد عزیزی، خانواده دلاویز، خداداد غریب پور، سیدپندار توفیقی، خانواده جنتی، خانواده دلاویز، شهرام شریفی، رستم عزیزی، برادران علیبازی و... نام هائی هستند از جوانان این مرز و بوم و برخی که امروز و فردا ممکن است در تیررس این هجوم قرار بگیرند.
این قلم بدون وابستگی به نشریه و رسانه خاصی این موضوع را طرح کرده و امیدوار است رسانه های استان با پیوستن به این کمپین از این عزیزان و دیگر کسانی که نام شان احیانا از قلم افتاده است دفاع نمایند.
از رسانه های مجازی و مکتوب می خواهیم بدون نام بردن از منبع، این خبر را در وبسایت خود قرار دهند.
[poll id="5"]
 


کد مطلب: 57261

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/57261/حمایت-مدیران-استانی-دیگر-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1