کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش بزرگ پیاده‌روی با پخش مستقیم تلویزیونی در یاسوج

1 مرداد 1393 ساعت 19:41


معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش بزرگ پیاده‌وری خانواده 24 مردادماه سال جاری به مناسبت روز آزادگان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش  کبنااسپورت از یاسوج، نشست شورای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور دست‌اندرکاران ورزش استان عصر امروز برگزار شد.
احمد حکمتی‌اصل در این نشست با بیان تاریخچه‌ای از ورزش در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص دو مقوله ورزش در مدارس و ورزش همگانی دغدغه بسیاری دارند.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بر همین اساس همواره همایش‌های پیاده‌روی خانواده در استان برگزار می‌شود که موجب ایجاد شور و نشاط در بین مردم می‌شود.
حکمتی‌اصل از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده همراه با پخش مستقیم کشوری در این استان خبر داد و گفت: همه استان‌ها به مناسبت‌های مختلف و از چند ماه قبل چنین برنامه‌هایی را به فدراسیون ورزش‌های همگانی پیشنهاد می‌دهند که امسال ما در استان به مناسبت 24 مرداد سالروز آزادی آزادگان سرافراز و ورود آنها به خاک میهن اسلامی پیشنهاد برگزاری چنین همایشی را دادیم.
وی گفت: این همایش باید با نظم و انضباط خاصی برگزار شود که در همین خصوص مسیرهای سه‌گانه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است که یکی از آنها میدان جهاد تا میدان معلم و دیگری میدان جهاد تا پارک مهرورزی و در نهایت میدان انقلاب تا پارک مهرورزی است.
این مسئول افزود: با هم‌اندیشی که با نیروهای امنیتی و انتظامی داشتیم مسیر میدان انقلاب تا پارک مهرورزی مدنظر قرار گرفته‌است.
حکمتی‌اصل تصریح کرد: در همایشی که سال گذشته در گچساران برگزار شد 120 میلیون تومان هزینه آن شد که باید دستگاه‌ها در کمیته پشتیبانی ورزش و جوانان استان را یاری کنند.


کد مطلب: 56592

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/56592/همایش-بزرگ-پیاده-روی-پخش-مستقیم-تلویزیونی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1