کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض ورزشکاران بهمئی به واگذاری اماکن ورزشی

31 تير 1393 ساعت 23:37


 
اجاره اماکن ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان استان سر و صدای زیادی به همراه داشته است.varzsh
برخی از ورزشکاران بهمئی در تماس با کبنانیوز ضمن ابراز نارضایتی از نحوه مزایده اماکن ورزشی اعتقاد به ناعدالتی در واگذاری این اماکن داشته اند.
شنیده ها حاکی از آن آنست که علیرغم وعده‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر واگذاری امتکن ورزشی به هیات های فعال شهرستان ها سالن ورزشی بهمئی به دو هیات ورزشی دوچرخه سواری و بدمینتون که دارای حداقل ورزشکار در این شهرستان میباشند واگذار شده است.
آنچه که در این بین حایز اهمیت است اینست که باید از مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان پرسید اصلا ارتباط هیات دوچرخه سواری با سالن ورزشی چیست و اینکه تکلیف انبوه ورزشکاران رشته های هندبال و والیبال این شهرستان چه خواهد شد.
نکته مهم آنجاست که هندبال در شهرستان بهمئی جایگاه بسیار خوبی در استان دارد و والیبال این شهرستان نیز دارای ورزشکاران بسیار زیادی می باشد و علیرغم تلاشهای فراوان این دو هیات در ساماندهی ورزشکاران این دو رشته ورزشی شاهد کمترین همکاری از سوی اداره ورزش و جوانان با این دو رشته هستیم.
***
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مزایده اماکن ورزشی این استان در نهایت سلامت خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، جهانبخش ایزدپور قبل از این در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در خصوص مزایده اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد  حرف‌های وجود دارد، اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته که بدون طی مراحل قانونی اماکن ورزشی را در اختیار افراد قرار می‌دادند، امسال مراحل برگزاری مزایده‌ها کاملاً قانونی و همه شاهد این قضیه بودند و ما هیچ‌گونه دخالتی در مزایده‌ها نکردیم.
کبنا نیوز: حق پاسخگویی در این ارتباط برای اداره کل ورزش و جوانان استان محفوظ می باشد.
خبر: صادق الهی نژاد


کد مطلب: 56286

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/56286/اعتراض-ورزشکاران-بهمئی-واگذاری-اماکن-ورزشی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1