کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

5 هزار معلم استان آموزش قرآنی می‌بینند

30 تير 1393 ساعت 20:39


نشست مجمع اساتید قرآنی به با حضور معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره 1 استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار کرد: اساتید قرآنی امید را از خود دور نکند و مجموعه مدیریت ارشد استان آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های طراحی شده توسط مربیان و اساتید قرآنی را داریم.
فتاح محمدی ادامه داد: زمینه‌های ترویج قرآنی در استان را فراهم خواهیم کرد و جشنواره قرآنی در اولویت برنامه‌های فرهنگی این استان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: 17 میلیارد و 800 میلیون تومان برای کارهای فرهنگی اعتبار تخصیص داده شد.
علی حسن نوروزی اضافه کرد: با تخصیص این مبلغ اعتبارات فرهنگ و هنر سومین فصل اعتبارات پر پول استان است.
وی یادآور شد: در کل کشور 25 درصد اعتبارات انقباض بوده که در فرهنگ و هنر 15 درصد نسبت به سایر حوزه‌ها کم شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش استان دارد، دارالقرآن کریم این اداره‌کل پنج هزار معلم آموزش و پرورش را تعلیم قرآنی می‌دهد.
حجت‌السلام مرتضوی با اشاره به فعالیت‌های خوب دارالقرآن کریم، ادامه داد: این معلمان جهت تدریس علوم قرآنی در مدارس آموزش داده می‌شوند.

به گزارش کبنا؛ در این نشست فعالین، مدرسین و اساتید قرآنی به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل قرآنی پرداختند. همچنین این فعالین قرآنی در ضیافت افطاری مسئولین ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کردند.

انتهای پیام/ک


کد مطلب: 56177

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/56177/5-هزار-معلم-استان-آموزش-قرآنی-می-بینند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1