کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارفه رئیس پیام‌نور یاسوج انجام گرفت

30 تير 1393 ساعت 15:27


رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رؤسای پیام‌ نور استان سیاسی انتخاب نمی‌شوند.

عنایت‌الله نجیب‌زاده در مراسم تودیع و معارفه دو رئیس مرکز و یک معاون دانشگاه پیام‌ نور این استان اظهار کرد: دانشگاه پیام‌ نور در استان کهگیلویه و بویراحمد هر چند پس از چند دانشگاه دیگر راه‌اندازی شد اما امروز یکی از قطب‌های مهم و مؤثر آموزش عالی در کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.
رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت فعلی آموزش عالی در کهگیلویه بویراحمد اشاره کرد و گفت: اکنون استان ما به نسبت جمعیت خود در کشور سومین استان دانشجو پرور به شمار می‌رود که نشان‌دهنده توسعه آموزش عالی است.
وی گفت: اما باید از ظرفیت‌های دانشگاهی استان هر چه بیشتر برای توسعه در بخش‌های دیگر استفاده کرد و بر همین اساس از دانش‌آموختگان درون استانی برای مدیریت‌ها و همچنین تحقیقات و پژوهش‌‌های دانشگاهی برای توسعه استان استفاده بیشتری کنیم.
این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تربیت نیروهای زبده و کارآمد توسط دانشگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: شک نداریم که این نیروها می‌توانند علاوه بر مدیریت‌های خوب استانی در سطح کشور هم مدیرانی نمونه باشند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع پرسنل دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج و در جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید این دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج به عنوان پیشانی دانشگاه در استان مطرح است که باید از همه نظر برای سایر مراکز ما الگو باشد.
نجیب‌زاده در ادامه گفت: سعی ما بر این است که با تغییر و تحولات جان تازه‌ای به دانشگاه و حرکت‌های علمی و فرهنگی آن ببخشیم و هیچ‌گاه در این خصوص اغراض سیاسی را در نظر نگرفتیم.
وی افزود: اگر غرض سیاسی مد نظر بود با رئیس مرکز یاسوج خود در همان هفته نخست برخورد می‌کردیم.
این مسئول ادامه داد: از هم اکنون هم به مدیران جدید خود اعلام می‌کنیم که عهد اخوت با کسی نبسته‌ایم و در یک بازه زمانی 6 ماهه کار و فعالیت آن‌ها را زیر نظر داریم و اگر مدیری نتواند خواسته‌های دانشگاه را برآورده کند باید جای خود را به دیگری دهد.
وی یکی دیگر از دغدغه‌های خود در دانشگاه پیام‌نور استان را موضوعات فرهنگی و حوزه پژوهشی دانست و گفت: باید اعضای هیئت علمی ما وارد موضوعات فرهنگی شوند و فعالیت خود را در این دو حوزه بیشتر کنند.
نجیب‌زاده ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی و افزایش آن‌ها را یکی از دغدغه‌های خود در دوره مدیریتی جدید دانست و افزود: برای دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج چند رشته را مد نظر قرار داده‌ایم.
***DANSHPAIE
برنامه‌ریزی برای شکوفایی پیام‌ نور یاسوج حول چهارمحور
رئیس دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج با بیان این‌که این مرکز به عنوان خط مقدم فعالیت‌های دانشگاهی پیام‌ نور در استان است، گفت: شکوفایی هر چه بیشتر پیام‌ نور یاسوج حول چهار‌محور برنامه‌ریزی شده است.
روح‌الله دانش‌پایه ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج اظهار کرد: این مرکز به عنوان پرچمدار فعالیت‌های دانشگاهی پیام‌ نور استان به شمار می‌رود که باید از هر نظر نمونه و الگو باشد.
رئیس دانشگاه پیام‌ نور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر همین اساس باید همه مجموعه پیام‌ نور در این مرکز یک‌صدا و هم‌دل در راه رفع نقاط ضعف و ادامه نقاط قوت همکاری و تلاش داشته باشند.
دانش‌پایه با بیان این‌که با این مرکز دانشگاهی بیگانه نبوده‌ام و فضای کار در آن را به خوبی می‌شناسم، افزود: در گذشته مسئولیت‌های مختلفی در این مرکز داشته‌ام و به خوبی با مشکلات و نقاط ضعف و قوت آن آشنایی دارم.
رئیس جدید دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج در ادامه اظهارات خود استفاده از تجربیات کارکنان این واحد و همچنین اساتید و استفاده از ظرفیت بالای دانشجویان را فرصتی مناسب برای ارتقای وضعیت این دانشگاه دانست.
وی گفت: یکی از رویکردهای ما در این مرکز توجه به امور فرهنگی و پژوهشی در کنار فعالیت‌های آموزشی است تا بتوانیم ظرفیت‌های همه از کارکنان گرفته تا اساتید و دانشجویان را در بخش‌های مختلف از قوه به فعل تبدیل کنیم.
دانش‌پایه، برنامه‌های کاری خود را در چهار محور اعلام کرد و گفت: در چهار محور اساسی آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، عمرانی و مالی برنامه‌‌های خود را تنظیم کرده و به مسئولان ارشد پیام‌ نور استان برای عملیاتی کردن ارائه کرده‌ام.
انتهای پیام/ب


کد مطلب: 56128

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/56128/معارفه-رئیس-پیام-نور-یاسوج-انجام-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1