کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قطعی مکرر برق مردم بهمئی را کلافه کرده است

27 تير 1393 ساعت 18:10


امام جمعه بهمئی با تأکید بر این که مسئولان برق بیشتر به فکر مردم باشند، گفت: با توجه به گرمی هوا، قطعی مکرر برق مردم روزه‌دار بهمئی را کلافه کرده است.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بهمئی ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا پیشه کنیم تا هم از شر شیاطین انسی و جنی به دور باشیم و هم ما را از صراط مستقیم منحرف نکنند.
امام جمعه بهمئی تصریح کرد: اگر اهل تقوا و نیکوکار باشیم، همه مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فردی، دنیوی و اخروی ما به برکت تقوا و عمل صالح رفع می‌شود.
سیادت به درس‌ها و عبرت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: بیش از 2 هزار آیه از قرآن کریم در خصوص پندها و عبرت‌ها و داستان‌های انبیاء و ائمه بیان شده است که همه ما باید حکمت این آیه‌ها را دریابیم و اهل عبرت باشیم.
امام جمعه بهمئی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای توبه و استغفار دانست و افزود: لیالی قدر زمان مناسبی برای توبه و استغفار است و باید همه تلاش کنیم که از این شب‌ها بهره کافی را ببریم و از روزه‌داران و شب زنده‌داران واقعی باشیم.
سیادت در فراز دیگری از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بهمئی فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه اولین شهید محراب و اولین مظلوم عالم حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و افزود: امام علی (ع)در خصوص درس‌ها و عبرت‌ها فرمود «پندها و نصایح زیاد است اما عبرت گیرنده کم است».
امام جمعه بهمئی ضمن تبریک هفته بهزسیتی و تأمین اجتماعی گفت: خدمت به انسان‌هایی که از لحاظ جسمی، مالی و روحی مشکلاتی دارند بسیار سخت است، ولی کار کردن برای این قشر آسیب‌پذیر جامعه اجر و پاداش زیادی دارد که جا دارد از خدمات این نهادها تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین ضمن گرامی‌داشت 26 تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان به فرمان حضرت امام خمینی (ع)خاطرنشان کرد: به گفته رهبری شورای نگهبان مرکز حیاتی برای اداره کشور و جهت‌گیری‌های اساسی محسوب می‌شود و باید همه ما این نهاد تأثیرگذار در جامعه اسلامی را حمایت و تقویت کنیم.
وی به مشکلات شهرستان به ویژه قطعی مداوم برق در سطح شهرستان از جمله روستاهای اطراف و خیابان‌های دین دانش و قدس لیکک اشاره کرد و افزود: با توجه به به اینکه بیش از حد هوا گرم است و این روز‌ها برای مردم روزه‌دار بهمئی قطعی پیاپی برق مشکلاتی به وجود آورده و مردم نگران و مکرر به دفتر امام جمعه مراجعه می‌کنند، لذا از مسئولان شهرستان به ویژه مدیران دستگاه‌های متولی می‌خواهم که به جد دنبال رفع این مشکل باشند و در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند./فارس


کد مطلب: 55874

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/55874/قطعی-مکرر-برق-مردم-بهمئی-کلافه-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1